![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jotain suklaapalan näköistä kamaa veisteltiin sätkään ja kiskottiin pari kertaa 3. linjan jossain porttikongissa vuonna 1993.... Ainoa tunne mikä siitä tuli oli putkinäköilmiö... mitään hihihihi juttuja ei tullut ja voin vakavalla naamalla väittää että aamusätkä kilahtaa enemmän hattuun... siinä oli mun ainokaiset 2 kpl huumekokeiluja... Toiset oli kauhian innossaan siitä roskasta. Mulle riitti ja riittää sopiva salkullinen olutta nupin sekottamiseen... Edellä kirjoitelleet ovat muka kahvia.... höpöhöpö... kuitenkin on tälläkin hetkellä lusikka kuumana
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Mitään koskekorvaa kummempaa en ole koskaan kokeillukkaan. Sitä kyllä tuli vejettyä parikin kertaa vuodessa. Nykyään olen kuivilla ollut jo monta vuotta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mullaki on pari piipunpolttokokemusta nuoruuesta, toinen kalliossa ja toinen mäntsälässä.
Kummallaki kertaa tuli niin paha olo että piti oksella käyä, ja en huomannu muuta vaikutusta. Kyl mullekki tuo etanoli riittää. |
|
|
|||
|
|||
Mauton jä väritön korvike voisi varmistaa paremman seuraavan aamun.
Tässä teille mäyräkoirariippuvaisille pelastus http://www.iltalehti.fi/terveys/2010...90362_tr.shtml
Kohuprofessori kehitti viinan korvikkeen, josta ei tule krapulaa Torstai 7.1.2010 klo 13.00 Briteissä aiemminkin kohua herättänyt professori on kehittänyt synteettisen alkoholin korvikkeen. Korvikkeen on tarkoitus aiheuttaa samankaltaista mielihyvän tunnetta kuin alkoholi, mutta ilman viinan aiheuttamaa krapulaa. Professori David Nutt on työryhmänsä kanssa kehittänyt korvikkeen käyttäen samanlaisia kemikaaleja, joita rauhoittava lääke Valium sisältää. Aine vaikuttaa hermostossa rentouttavasti. Oleellista korvikkeessa sen kehittelijöiden mukaan on, ettei annosmäärän kasvu lisää "humalatilaa", vaan sitä nauttiva pysyy professorin mukaan vain "tasaisessa, pienessä hiprakassa". ![]() ![]() Tutkijaryhmä toivoo, että väritön ja mauton synteettinen juoma korvaa alkoholijuomat kuten oluen, viinin ja viinat. Nutt sanoo Daily Mail -lehdessä, että aine voisi ehkäistä jä vähentää alkoholiin liittyviä sairauksia ja kuolemia. Ainetta on testattu vapaaehtoisilla testihenkilöillä. Aineen pääsy vapaille markkinoille voidaan Britanniassa silti evätä, sillä se luokiteltaisiin tällä hetkellä lääkkeeksi. David Nutt on myös päässyt aiemmin kohuotsikoihin huumeisiin liittyvillä lausunnoillaan ja saanut valtion terveysviranomaiset kuohumaan. |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, olen pastirolli ja olen kofeinisti.
Aluksi riitti kuppi kaksi päivässä mutta kun isot pojat joivat jopa neljä kuppia päivässä niin miksen minäkin. Nyt menee jopa 8-10 kupillista päivässä. Lisäksi käytän nikotiinia poltettavassa muodossa. En enää jaksa ostaa valmiiksi käärittyjä savukkeita joten olen siirtynyt itse käärittyihin sätkiin. Smartin maxi -pussi kestää pari päivää. Alkoholia en käytä mutta kahvista on varmaan helppo siirtyä käyttämään kovempia aineita.
|
||||
|
||||
|
Tunnustan. Tupakkia olen poltellut... kannattaa muute kääriä sätkät huumesellaisten näköisiksi, poliisisedät ainakin tykkää... ja pitää niitä nivan kojelaudalla näkösällä, puhallusratsiassa
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Röökinpoltto loppunu mut nuuskaa menee sitäki enemmän. Kalja maistuu sillon tällön. Töis tulee oltua joskus vähä naftahöyryissä... sen kummepia en oo sit nautiskellu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroad vs. Huumeet | Chit-Chat | 32 | 17.03.2006 14:57 | |