![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Pakkohan se on leikata, muuten ei pärjää PitBulleille. Vaikka tuskin toi riittää, noihan on vaan Pokkerit.... Leikattuna sutii mudassa paremmin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Vai etta sutii?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
joo kun pippadulleilla ei lennä auton kylkeen tarpeeksi katuuskottavuus kuraa nii pitää laittaa pokkerit ja vieläpä leikellä ne et lentää paremmin. ![]() aikas monella kärkipään autoissa jotka kiertävät laatokkaa on pokkerit leikattu juurikin noin. kaitpa sillä jonkin moinen vaikutus on pehmeellä etenemiseen, ei kai ne kisaajatkaan nii tyhmiä ole et muuten noita huvikseen leikkais ![]() ittellä ei ole takapokkereissa pikkunappuloita ollenkaa ja vetopitoa tuntus olevan pehmeellä enemmän kuin tarpeeks. ei vaan passaa jäädä paikoilleen sutii tai löytää ittesä kiinasta
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Roope aina puhui sutiaisista, onko naa nyt niita?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mä oo käsittänyt et ne sutiaiset on pitpullit? leikkaamisen ilosta leikkailin.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kaikki renkaat paitsi pokkerit on sutiaisia hanen mielestaan.
Hyva etta jatkatte jo aloitettua "kehitystyota", kun valmistaja ei vaivaudu. Uskon, etta karkeuden lisaantyessa rengas lapioi mutaa enemman pyoriessaan nopeasti. Miten se kayttaytyy suolla hiipimisessa? Irokia suosittelee valmistaja autoihin, joissa on hidaskayntinen dieselmoottori. Miten on pokkerin kanssa? Hienon etenijan olet rakentanut! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ainakin mitä oon pehmeällä suolla päässyt ajamaan niin kun vaan pyörii tarpeeksi hitaasti niin menee ainakin helvetin hyvin.jos ei meinaan mennä suolla kuin alas päin niin pakilla yleensäkkin on pääsyt pois viime syksynä varsinkin suursuolla ,kuvio putsaantuu tosi hyvin ja siirtää materiaalia riittävästi, irockia en ite oo omistanut mut volvon ajettiin joskus kilpaa irokeilla ja mä en sellaisia tarvii(paitsi jos saan halvalla).viimeks kytkin asetelma tapettiin sillä että huudatetiin muta urassa isolla puolella joten voimasta ja kierroksista ei ollut puutetta (kiertää 5500rpm). |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
| Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
| M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
| M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
| M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |