![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No pitäs tyypivikoja patrollissa on, paitsi ruoste ;D
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ja onkos tuo patrollin korotus vaikeaa? Että onkos saatavina jotain korotussarjoja, vai onko jonkutyyliset palikat tehtävä ite?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No korotusta tulis varmaa joku 5-10cm. Ja onko tuo patrol yksinkertainen käyttää, huoltaa ja korjata, ettei tarttee olla mikää ammattimies? Ja onko tässä lukkoja? Kitkat?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noista varmaan Patrol on yksinkertaisin laitos. Ainakin mitä Parilla eri tutulla noita on ollut. niin ei vielä yhtään remonttia jäänyt tekemättä. Toisaalta voi olla työkonemaisin ajaa tiellä. Toki en tiedä millanen GR patrol on tiellä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Jeeppi
Minä suosittelisin Jeeppiä. Cherokee (kierrejouset edessä ja lehdet takana) on halvasta päästä. Korotuksia ja kaikkea kamaa löytyy. Sitten on V8 Crand Cherokee (kierrejouset) ja tietenkin TJ Wrangleri (kierrejouset). Se menee kuitenkin tuosta hintaluokasta yli. Noihin saa hyvät joustot kun on irroitettavat koiranluut etu kallistuksenvakaimessa.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Itse laittasin pajeron jos ei tarkotuksena isommin offailla. On pirun mieleinen auto ajaa maantiellä eikä mikään kauheen isoruokanenkaan.. Muistaa vain että ei osta kansivikasta mikä noissa on tyyppivika.
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
kitkahan on takana. helppo on huoltaa. tuollaisen korotuksen saa riippuja muuttamalla, ryhtiä korin korotuksella.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jeeppi on ainoo ja oikea maastoauto
![]() Osia saa niin paljon valmiina kun kukkarossa on varaa antaa myöten Moottori ja laatikko vaihto ehtoja löytyy tarpeen mukaan Vakio XJ ja TJ:llä pystyy menee tosi pahoihin paikkoihin kokemusta sit ON ![]() Kyllä ne orggis akselit kestää 35" renkaita hyvin Osat on helppo tilata netin kautta jenkeistä eikä toimitus kestä kauaan TJ:ssä kierrejouset ympäriinsä eli ISO+, pieni kokoinen mut akseliväli 239, suorat pellit niin helppo korjata YJ:ssä lehtijouset ympäriinsä, akseliväli 239, suorat pellit helppo korjata kolhut pois XJ:ssä kierrejouset edessä ja lehdet takana, akseliväli 260 kannattaa katella tuolta you tubesta noita Jeeppi videoita niin näät miten ne menee ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ensimmäinen nisäkäs? bullshit! | VonLeka | Chit-Chat | 5 | 09.08.2008 17:18 |
Jee, ensimmäinen bannaus | LaaLaa | Chit-Chat | 8 | 13.04.2005 06:46 |
Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |
Ensimmäinen ps.com uneni | Hippiäinen | Rakas Päiväkirja | 2 | 30.11.2003 10:55 |