![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tämän päivän asennus olikin astetta päähän ottavampi. Tarkoitus oli siis vaihtaa rattilukollinen ohjaus pylväs.
Töötti napin alla ei harmi kyllä ollut mitään kaiverruksia tai muuta. Alta löytyi tälläistä Ja Apinan jälkeläisinä rakennamme ulosvedin systeemin, joka ei toimi. Ja tämän erehdyksen jälkeen todettiin, että olemme oikeasti apinalle sukua. Otimme raa´an voiman, ja ratti putkea pitkin liian isolla kiinto-avaimella. Liian isolla voimalla lyödessä. Rattihan irtoaa vauhdilla. Vahinko että känny oli väärin päin kädessä ei tullut kuvaa irroneesta ohjauspyörästä. ![]() No sittenhän päästiin irroittamaan Kannatin palikkaa, josta ei myöskään ole kuvatusta (myös vilkun vipu irrotettiin tässä välissä) No Sitten putken ala päässä oli tuommoinen kiristys. Venäläinen on viisas ja toinen kanta 12mm ja toinen 13mm. Kiristin irtosi ja oli aika nousta taas fiksuna kuskin paikalle repimään tuota putkea. Ja ei eka hellä veto auttanut mitään. Lisää voimaa JA VOI VIINERI, ETTÄ VOI SATTUA. toinen kuhmun alku edellisen viereen. Tässä kohtaa totesin, että parempi mennä sisälle ehkä avaamaan lonkero. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Siitähä se sitten riemu repee kun tuota tööttiä laittaa takaisin, vaihtoehdot soi kokoajan tai ei soi mitenkään.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Se ratti on tosiaan kiinni kartioliitoksella ja melkoisen tiukasti. Itse väänsin ulosvetäjällä sen niin tiukkaan kun alkoi tuntua pahalta ja hetken kun ihmettelin meinasin sydän pysähtyä ja nenä tummua kun ratti pompsahti 10cm kohti naamaa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pajero kuski Big Brotheriin | Chit-Chat | 5 | 06.09.2007 19:41 | |
| O: Uaz 3741/452 | Calmari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.12.2006 16:09 |
| Paras nuori kuski tms ja hj | nuppi | Chit-Chat | 4 | 26.03.2006 21:23 |
| Suomen paras nuori kuski | mehtämörö | Chit-Chat | 2 | 04.03.2006 22:31 |
| Harmaan HJ:n kuski!! | PlayBox4x4 | Tapahtumat | 0 | 17.09.2003 20:33 |