Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2009, 12:27
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Eikös tuollaisesta vois heivata mekaanisen pumpun ja laittaa sähköpumpun tilalle.

Entä onko se hana välttämätön kapistus.Sais tuollaiset "ylimääräiset" vuotopaikat eliminoitua.
Kuinkas auton käynnistys ilman virtaa, no hyvä on eihä se saa kipinääkään

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.12.2009, 14:56
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Tämän päivän asennus olikin astetta päähän ottavampi. Tarkoitus oli siis vaihtaa rattilukollinen ohjaus pylväs.

Töötti napin alla ei harmi kyllä ollut mitään kaiverruksia tai muuta.



Alta löytyi tälläistä



Ja Apinan jälkeläisinä rakennamme ulosvedin systeemin, joka ei toimi.



Ja tämän erehdyksen jälkeen todettiin, että olemme oikeasti apinalle sukua. Otimme raa´an voiman, ja ratti putkea pitkin liian isolla kiinto-avaimella. Liian isolla voimalla lyödessä. Rattihan irtoaa vauhdilla.



Vahinko että känny oli väärin päin kädessä ei tullut kuvaa irroneesta ohjauspyörästä.

No sittenhän päästiin irroittamaan Kannatin palikkaa, josta ei myöskään ole kuvatusta (myös vilkun vipu irrotettiin tässä välissä)

No Sitten putken ala päässä oli tuommoinen kiristys. Venäläinen on viisas ja toinen kanta 12mm ja toinen 13mm.



Kiristin irtosi ja oli aika nousta taas fiksuna kuskin paikalle repimään tuota putkea. Ja ei eka hellä veto auttanut mitään. Lisää voimaa JA VOI VIINERI, ETTÄ VOI SATTUA. toinen kuhmun alku edellisen viereen. Tässä kohtaa totesin, että parempi mennä sisälle ehkä avaamaan lonkero.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.12.2009, 15:21
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Siitähä se sitten riemu repee kun tuota tööttiä laittaa takaisin, vaihtoehdot soi kokoajan tai ei soi mitenkään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.12.2009, 15:22
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Siitähä se sitten riemu repee kun tuota tööttiä laittaa takaisin, vaihtoehdot soi kokoajan tai ei soi mitenkään.
Menetys ei ole suuri, koska se ei soinut tätä ennenkään
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.12.2009, 18:48
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Se ratti on tosiaan kiinni kartioliitoksella ja melkoisen tiukasti. Itse väänsin ulosvetäjällä sen niin tiukkaan kun alkoi tuntua pahalta ja hetken kun ihmettelin meinasin sydän pysähtyä ja nenä tummua kun ratti pompsahti 10cm kohti naamaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajero kuski Big Brotheriin Chit-Chat 5 06.09.2007 19:41
O: Uaz 3741/452 Calmari O/M/V Ajoneuvot 0 17.12.2006 16:09
Paras nuori kuski tms ja hj nuppi Chit-Chat 4 26.03.2006 21:23
Suomen paras nuori kuski mehtämörö Chit-Chat 2 04.03.2006 22:31
Harmaan HJ:n kuski!! PlayBox4x4 Tapahtumat 0 17.09.2003 20:33


Sivu luotu: 01:43 (GMT +2).