![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitos avusta! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No, ei irronnu! Tarvitaan todistus josta selviää että tuossa G280 on sama alusta. Tuo todistus ei riittänyt
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ihan kuin Savonlinnassa,...Joka hlvtin lappu pitää olla,jos mielii leiman saada....ttu,mitä kiihkoilua.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli merkkiliikkeestä haettu tulosteita jossa näkyi että 300GD ja 280G varaosanumerot on samat akseleissa, jarruissa, tukivarsissa, ym. ym...
|
||||
|
||||
![]()
Katoin Pauli tota samaa linkkiä mutta koitappa saada noi pässit lukemaan englantia. Nytkin oli kysymys siitä että heitä tyydyttävällä tavalla pitää todistaa asiat...enpä oikein usko, että englanti taipuu tuolla yli 60v herrasmiehellä joka on kaikkia muutoksia vastaan
![]()
|
||||
|
||||
![]()
käytä Google-käännöstä, voi tulla kyllä aika hauskat käännökset
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai onkai sitä jotai ryssäläisiä sivustoja jossa mersumiehelle aukeaa valmistenumerolla kaikki tiedot kotootakin käsin. Jotai tällasta, kokeile tyrkätä valmistenumero ja jonku kaverin 280G:n myös: http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng |
|
|||
|
|||
![]()
maahantuojalta saa pientä korvausta vastaan tarvittavat laput
http://www.vehotrucks.fi/palvelut/tyyppitekniikka/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valp/C202 omistajat E-Suomessa, apua katsastukseen! | Valp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.01.2009 12:44 |
Todistus katsastukseen jeepin tehoista ja jarruista | Jeep-Rice | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.10.2008 17:14 |
selvityksiä katsastukseen. | kala | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.10.2007 08:50 |
Isommat renkaat ja sitten katsastukseen vai miten? | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.10.2005 17:03 |
Rengasasiaa!!! LJ Katsastukseen APUA!! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2004 20:07 |