![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Tv: Artzi nyybinä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli semmonen käsitys että Kalajoella rakennellaan vaan ST Mersuja
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() ja jatkua seuraa.
Nyt on auton kanssa siirrytty vähän parempiin tiloihin.. nimittäin kalajoen ammattikoulu arteman metalliosastolle. koska mulla on jäänyt siellä päättötyö tekemättä. joskus neljä vuotta sitten sattuneen loukkaantumisen vuoksi. joten mentiinpä bektorin kanssa sinne tekehen homma valamiiks ja samalla koulusta paperit kätehen.
eli jotain pientä saatu aikaseksi. Offroad tarvikkeelta kasailtiin kauhea hässäkkä paketti ohjaus varsiston uusimiseksi.. siittä ei oikeen selviä kuvia ole mut jotain näkkyy. ja myös kuskin puolen peltihommat on nyt toteutettu samalla lailla kuin vänkärin puoli. myös todella tukeva panhard tanko on veistetty jotta päästiin kokeileen joustoja.. ja mukavasti tuo nyt jo joustaa vaikkei kaikkia vielä otettu irti.. muutamia kuvia yleis ilmettä sit tosta puuttuu viel se amuliini. joka taitetaan muotoon mutta lopullisesti kiinnitetään vasta puhallus/maalauksen jälkeen. sitte kuskin puolen peltihommat tossa kuvassa näkyy vähän ohjaus varsia. ja melkein valmista panhardia. sitten joitain jousto kuvia.. että semmosta.. seuraavaksi turvakaarien teko ja sit nyppästään kori helvettiin ja runko puhalluksille..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() touhuilua..
heilahettu taas vähä etteenpäin rojjektin kanssa..
eli koppa on irtautunut rungolta.. ja etukaaren paikallistamista ja tämä lähtee hiekkapesulle runko on kuiteski ihan kohtuu hyvä kuntonen ehkä pari korjausta ja vanhojen räkä paikkojen fiksailua.. panhard valmiste tuplanivel kardaaneja on siliputtu ihan mielipuolisesti.. ![]() ja lisää kuvia kaaristosta ja tupla taka-akselisto keulimisen varalle.. ![]() ois tähän loppuun vielä pari kysymystä joihin en löytänyt säännöistä vastausta.. Joten jos joku fiksumpi haluais vähä neuvoa. onko 6 piste turvakaarissa diakonaalituki pakollinen. onko tuulilasin luona olevan kaaren välituenta pakollinen.. ? ja jos diakonaali on pakollinen saako sitä laittaa hieman takaviistoon vai pitääkö sen kulkea täysin poikittain.. ? kun pitäis tohon vielä takaseinä rakentaa ja diakonaali tulee haittaamaan sitä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mites tuossa käyttäytyy ohjaus töyssyyn ajaessa, kun panhardi ja vetotanko menee ristiin?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos ton jälkeen ei oo papereita kourassa niin minä olen Keisari Augustus
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Häh ? nyt en ymmärrä miten niinku ristiin.. ? nuin mää ne oon laittanut aina ennenkin enkä ole huomannut mitään vikaa. mut tulee tohon vielä ohjausiskari..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuossa olisi kannattanut laittaa panhardi ja vetotanko samansuuntaisiksi. Nythän töysyyn ajaessa panhardi kampeaa akselin sivuun ja vetotanko kääntää renkaita vastakkaiseen suuntaan.
|