Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2009, 13:50
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ja kipina voi myös hukkua jos ei HALLi anturi toimi.
Mikäs sen rikkois???? hajoo ainoastaan jos MEKAANISESTI rasitetaan, eikös... Joten kiitos nyybille "tiedosta"

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Vikakoodeissa tuo engine speed sensor-vika tulee todella usein jos vikakoodit lukee kun moottori ei käy.
Terävä havainto tämäkin.... Mites sitten kun STARTTIMOOTTORI pyörittää konetta?????

Jos on helposti katottavissa, niin kampiakselin asentotunnistin ekax (onko "jauhetta" tunnistimen päässä), sitten nokalta HALL:n liitin ja mitaa jännite ja maadoituksen signaali --> ÄLÄ AVAA nokan anturin koppaa, sillä siinä hajoaa kaikkein eniten antureita!

Mittaappas ihan piruuttain puolan +napajännite, joskus ollut tapauksia, jotta jännite ollut +5-8voltin alueella... ja sen takia ei kipunoita synny

Huomenna laitan hommista privaa kun pääsen taas toimistolle...

__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.12.2009, 16:37
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

TAAS KIPINÖI sytytysksikön vaihdolla ratkes.. (onneksi)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2009, 23:06
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Taas säkenöi! Hyvä
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.12.2009, 13:27
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

Vaan ei ollu puolassa vika loppu kipinöinti jälleen. Vasta kun vaihdettiin kampiakselin asentotunnistin niin alko kunnolla käymään.
Nyt on taas uusia murheita...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.01.2010, 16:35
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Mikäs sen rikkois???? hajoo ainoastaan jos MEKAANISESTI rasitetaan, eikös... Joten kiitos nyybille "tiedosta"



Terävä havainto tämäkin.... Mites sitten kun STARTTIMOOTTORI pyörittää konetta?????

Jos on helposti katottavissa, niin kampiakselin asentotunnistin ekax (onko "jauhetta" tunnistimen päässä), sitten nokalta HALL:n liitin ja mitaa jännite ja maadoituksen signaali --> ÄLÄ AVAA nokan anturin koppaa, sillä siinä hajoaa kaikkein eniten antureita!

Mittaappas ihan piruuttain puolan +napajännite, joskus ollut tapauksia, jotta jännite ollut +5-8voltin alueella... ja sen takia ei kipunoita synny

Huomenna laitan hommista privaa kun pääsen taas toimistolle...

onko unohtunut?
ei muuten mutta rupeis oleen laatikon sähköistystä vaille koe ajot
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.01.2010, 15:38
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

Nyt tänään oli ensimmäinen päivä koko projektin kanssa kun ei tullut ainootakaan vastoin käymistä.
Aikasemmin on ollu joko kipinä hukassa tai bensa letku puhjennut. Teräspunos varmaan kestää nyt paremmin
bensan paineet.

Sähköt löysi todella hyvän paikan keskikonsolista ja ovat helposti käsillä. Kuvia otetaan lauanataina.
Alkaa olla pakettikasassa jarrut on pientä kytkentää vaille valmiit. Alipaine letkut ja venttiilit paikoillaan,
ainosataan alipaine säiliö vielä puuttuu.
Pientä näpräystä ja hitsausta ja sitten koe-ajolle missä ajetaan viat esille...pähkäillään niitä sitten.

Tulipa siinä aika villi visiokin jos laittais hydraulisylinterin taka panhardin tilalle niin sais ohjauksen taka-akselille.
Ei se paljoa käänny siittä, olis siittä apua sillon kun on jäänyt pohjasta kiven päälle kiinni. Vois siirtää taka-akselia 20cm
sivulle ja sillai pääsis pois jumista.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.01.2010, 22:55
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeamEetu Näytä viesti
Nyt tänään oli ensimmäinen päivä koko projektin kanssa kun ei tullut ainootakaan vastoin käymistä.
Aikasemmin on ollu joko kipinä hukassa tai bensa letku puhjennut. Teräspunos varmaan kestää nyt paremmin
bensan paineet.

Sähköt löysi todella hyvän paikan keskikonsolista ja ovat helposti käsillä. Kuvia otetaan lauanataina.
Alkaa olla pakettikasassa jarrut on pientä kytkentää vaille valmiit. Alipaine letkut ja venttiilit paikoillaan,
ainosataan alipaine säiliö vielä puuttuu.
Pientä näpräystä ja hitsausta ja sitten koe-ajolle missä ajetaan viat esille...pähkäillään niitä sitten.

Tulipa siinä aika villi visiokin jos laittais hydraulisylinterin taka panhardin tilalle niin sais ohjauksen taka-akselille.
Ei se paljoa käänny siittä, olis siittä apua sillon kun on jäänyt pohjasta kiven päälle kiinni. Vois siirtää taka-akselia 20cm
sivulle ja sillai pääsis pois jumista.
kuksaan mietittiin samaa eteen ja taakse mut liian vaikea toteuttaa ettei säre ristiriipunnassa iskareita,ois saanu painopistettä siirrettyä aika paljo,mut silti mietinnässä.kokeilkaa ja kertokaa sitte kannattaako tehä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.01.2010, 00:26
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
onko unohtunut?
Eipä ole privana laitoin "silloin joskus", kaavat koneella hommissa tallessa, mutta vasta maanantaina meen takas... Tohtori kielsi töihin menon kun paino putos pahasti alle sadan yhden päivän aikana...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
kuksaan mietittiin samaa eteen ja taakse mut liian vaikea toteuttaa ettei säre ristiriipunnassa iskareita,ois saanu painopistettä siirrettyä aika paljo,mut silti mietinnässä.kokeilkaa ja kertokaa sitte kannattaako tehä
Miettiny samaa asiaa kanssa ja tullut lopputulokseen jottei kannata
- iskarit laitettava kiinni uniball:lla --> alkaa kolisemaan TOSI nopeesti (ei kyllä haittaa kilpurissa)
- tukivarsia saattaa hämmästyttävän paljon alkaa harmittamaan varsinkin korin kiinnikkeen päässä
- kardaani ei tykkää yhtään, tämä kokeiltu elävässä elämässä kun huoltoauton panhard:n pultit meni poikki ja akseli vääntyi vinoon alle. Oli ajattavana n. 1km ja kardaani antautui n. 50m ajon jälkeen....
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.01.2010, 07:44
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Eipä ole privana laitoin "silloin joskus", kaavat koneella hommissa tallessa, mutta vasta maanantaina meen takas... Tohtori kielsi töihin menon kun paino putos pahasti alle sadan yhden päivän aikana...



Miettiny samaa asiaa kanssa ja tullut lopputulokseen jottei kannata
- iskarit laitettava kiinni uniball:lla --> alkaa kolisemaan TOSI nopeesti (ei kyllä haittaa kilpurissa)
- tukivarsia saattaa hämmästyttävän paljon alkaa harmittamaan varsinkin korin kiinnikkeen päässä
- kardaani ei tykkää yhtään, tämä kokeiltu elävässä elämässä kun huoltoauton panhard:n pultit meni poikki ja akseli vääntyi vinoon alle. Oli ajattavana n. 1km ja kardaani antautui n. 50m ajon jälkeen....

eipä oo tänne asti tullut

- ilmatikut (uniball kiinnitys)
- tukivarsi takana y-linkki
- tästä ei oo mitään hajua miten kestää
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.01.2010, 14:23
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

Nyt on kuvia.









Viimeksi muokannut TeamEetu : 09.01.2010 14:42
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 oska80 Tapahtumat 201 15.06.2009 22:15
Spider man 4 SL Chit-Chat 1 08.08.2007 13:39
SPIDER Moose Tekniikka & Jutustelu 6 13.06.2004 14:54
Yellow Spider -video offroadjouni Linkit 0 04.03.2004 11:29
Spider-Man mikk0 Movies 0 02.09.2002 22:37


Sivu luotu: 00:25 (GMT +2).