![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() nyt olis sen automaattilaatikon sähköjen teko, tässä kuva laatikon sähköpoksista ja takapään muodoista. Seuraavat päivät saa leikkiä peltiseppää. moottorin koteloinnissa joutuu käyttään vähän pieniä peltilappua joissain paikoin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jokos maastoon pääsy rupee häämöttään.... loppukiri päälle
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
koneen pellitykset olisi hahmolla ( on meinaan hiukan hankalaa koittaa tehdä isommasta palasta kun noita kulmia on joka suuntaan)
koitetaan tän vuoden puolella saada valmiiksi eipä tossa nyt hirveesti enää olisi isoimpina kardaanit, pakoputken alku-osa, pohjapanssari |
#4
|
|||
|
|||
![]()
TAAS hukku kipinä johonkin vidddu!!
no ehdittiin kuitenkin toteamaan että volkkarin oma tehostimen pumppu riittää mainiosti orbi ohjaukseen. periaatteessa kardaanien valmistus ja KIPINÄN löytäminen niin olisi koeajon paikka. olisko mikki:llä niitä laatikon sähkökuvia? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
021905106 Ignition transformer (puola)319,64€ (tilaustavaraa)
021906433C Engine speed sensor 134,20€ hyllytavaraa (saadaan tarvikkeenakin 121,60€ Bosch) --> näitä on aika paljon mennytkin...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laatikko ohjainlaitteen perusteella 4vaihteinen 01MF ja tyyppi olisi sitten jokin näistä: - CLB - DLL - DMA - DNT Katotko askista mikä on tyyppi, niin saadaan sen perusteella kytkentäkaavio (oikean laatikon mukaisesti)... Sen jälkeen suunnitellaan mistä saadaan sitten muovia kuparinauhan päälle ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mites, pystyykö tota puolaa mitenkään tarkistaan onko vika siinä vai jossain muualla? (motonetissä olis 230€ puolayksikkö) tulee siis yksi kipinä sen jälkeen kuollutta Viimeksi muokannut FROM : 01.12.2009 20:56 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Katoppa ettei puola ole halki mistään.
Ja kipina voi myös hukkua jos ei HALLi anturi toimi. Vikakoodeissa tuo engine speed sensor-vika tulee todella usein jos vikakoodit lukee kun moottori ei käy. Eli ei välttämättä ole siellä vika. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Jos on helposti katottavissa, niin kampiakselin asentotunnistin ekax (onko "jauhetta" tunnistimen päässä), sitten nokalta HALL:n liitin ja mitaa jännite ja maadoituksen signaali --> ÄLÄ AVAA nokan anturin koppaa, sillä siinä hajoaa kaikkein eniten antureita! Mittaappas ihan piruuttain puolan +napajännite, joskus ollut tapauksia, jotta jännite ollut +5-8voltin alueella... ja sen takia ei kipunoita synny Huomenna laitan hommista privaa kun pääsen taas toimistolle...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#10
|
|||
|
|||
![]()
TAAS KIPINÖI sytytysksikön vaihdolla ratkes.. (onneksi)
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Taas säkenöi! Hyvä
![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
onko unohtunut? ei muuten mutta rupeis oleen laatikon sähköistystä vaille koe ajot ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tänään oli ensimmäinen päivä koko projektin kanssa kun ei tullut ainootakaan vastoin käymistä.
![]() Aikasemmin on ollu joko kipinä hukassa tai bensa letku puhjennut. Teräspunos varmaan kestää nyt paremmin bensan paineet. Sähköt löysi todella hyvän paikan keskikonsolista ja ovat helposti käsillä. Kuvia otetaan lauanataina. Alkaa olla pakettikasassa jarrut on pientä kytkentää vaille valmiit. Alipaine letkut ja venttiilit paikoillaan, ainosataan alipaine säiliö vielä puuttuu. Pientä näpräystä ja hitsausta ja sitten koe-ajolle missä ajetaan viat esille...pähkäillään niitä sitten. Tulipa siinä aika villi visiokin jos laittais hydraulisylinterin taka panhardin tilalle niin sais ohjauksen taka-akselille. Ei se paljoa käänny siittä, olis siittä apua sillon kun on jäänyt pohjasta kiven päälle kiinni. Vois siirtää taka-akselia 20cm sivulle ja sillai pääsis pois jumista. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
SPIDER | Moose | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.06.2004 14:54 |
Yellow Spider -video | offroadjouni | Linkit | 0 | 04.03.2004 11:29 |
Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |