![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hoh..ompa tämäkin ollut jäissä.. No,vinssin sovittelu aloitettu epävarmasti,en jaksa ruveta syyläriä siirtää, joten kardaania survotaan palkin alkuperäiseen reikään.. Onko jotain hyvää ideaa vinssin kardaanin lyhentämiseen? Pätkä pois välistä ja tiukalla holkilla ja pulteilla kiinni vai kuinka? Sovitelaippahan pitää kuitenkin tehä ristinivelen ja Patrollin 4v askin ulosoton väliin.
__________________
-rust fetish- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
kardaanin lyhentelin ainakii ihan niin, että pätkä poies ja lopullisessa mitassaan olevan jortaanin päälle sopiva putki ja sähköliimalla kiinne. voi sen vahvikeputken laittaa sisäänki, mut ehkä hankalempi saada kestään ko pelkkä yks sauma. sehä selvii koettelemalla. jos ei kestä ni sit menee rikki
sovitelaipan kävin sorvarilla sorvauttaan
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mä jouduin molemmat kardaanin pätkät lyhentämään ja suoraan vaan poikki ja kulmaraudan sisälläpuolella keskitys ja hitsillä päät yhteen.
Melkein kaikki muut on jo hajonnu mut ei ole katkennut kardaani.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Äsken sorvailin välilaipan ja kohta pääsee hitsaa kardaanin nippuu, se on jo pätkästy lopulliseen mittaan.
Käykö sokkatapeiksi joku passeli pultti, ei viittis ensimmäiseks halkasta vinssiä, sitä vartenhan ne sokkatapit on. ulosoton päässä oli joku mystinen 7,4mm:n reikä tai jotai Kannatinlaakerin korvakin osuu just moottorikorvakkeen kohdalle. Vinssipeti melkein valmis. Tein pedistä irroitettavan kans. ![]() Rullakita puuttuu vielä. Siinä oli "hieman" korjailtavaa. Toyotan rullakidan alarullan alta plootu oli mm. ruostunut puhki keskeltä..ainevahvuus on kuitenkin joku 5-6mm, kun tosta ei oikee ottanut selvää, oli niin kuopilla. Samalla vaivalla tein uuden koko levyn.
__________________
-rust fetish- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo joku 6mm 8.8 pultti käy hyvin jos vaan mahtuu, sekin katkeaa ennenku 11mm vaijeri
![]() Ja nyt ku rullakita on osina, tee siitä kapeampi ku alkuperäine. Eli ne pystyrullat kapeammalle ku nuo yläraudat.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#6
|
||||
|
||||
|
laita vaan pultti sulakkeeks molempiin päihin, sekä pto:n päähän ja matoruuvin päähän. paukkuvat sitte ennen ku menee mitää stratekista rikki. otat vaan sitte muutaman sulakepultin varalle ratsuniin mukaan
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() nimim. Ei oo yhtään hauskaa olla pohjia myöten suossa sokka poikki auton alta lähimmän vinssillisen auton ollessa 80km päässä... En suosittele laatikon päähän sokkaa tahi pulttia, kiinteäks vaan. Siitä matopyörän juurestakin on jo tarpeeks hauska vaihtaa pulttia tai sokkaa ku keula on ojassa tai muuten mukavasti.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Datsun pick up osia 2wd | karvanoppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 09.07.2009 22:19 |
| M: Datsun Pick up -83 NYT KUVIA!!!!! | hsm | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 30.01.2007 20:55 |
| O: Datsun/Nissan Patrol/Pick-up/Urvan, varaosiksi | VonLeka | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 14.08.2006 21:48 |
| M: datsun pick-up:n lava (king cap) | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.08.2006 15:48 | |
| O: Datsun pick up:in vetonivel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.06.2006 18:53 | |