Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2009, 16:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Miksi uusi kestäisi paremmin? Ai metallin väsymisen takia vai? Sietää hitsauttaa kymmenen kertaa ennen kuin kustannuksen on uuden pakosarjan luokkaa.
Jeps, olen sinänsä ihan samaa mieltä. Tosin voihan tuo orkkisversio olla vähän halvemmalla tehty, jälkimarkkinaversiot (Borla, tms. ) vois olla parempia? Tiiä häntä tosin Perusongelma tossa lie on se, että kun lohko ja pakosarja on niin julmetun pitkiä niin aiheuttaa lämpöväsymistä pidemmän päälle ja murtaa pakosarjan. Melkein ainahan se menee siitä samasta kohtaa, ainakin mitä itellä tullut vastaan.

Eikös uudempiin jossain vaiheessa tullut 1-2 ja 5-6 pyttyjen kohdalle pakosarjaan jotkut joustokappaleet? Hämärä muistikuva on että olisin sellaisia jossain kuvissa nähnyt??

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ korotus iskareiden mitat ja muuta alusta asiaa. mältsä Tekniikka & Jutustelu 9 01.01.2009 10:43
M: G:n Takajouset O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.03.2007 10:48
cherokeen takajouset boozer Tekniikka & Jutustelu 3 04.02.2007 17:05
o: hj takajouset Jani E O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 19.01.2006 15:08
O:Cherokeen takajouset Ipe64 O/M/V Muut 0 04.04.2005 19:20


Sivu luotu: 12:24 (GMT +2).