![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myydään Löytyskö mihin hintaan vinssipuskinta Nissanin D21:sen keulalle? Entäs GEN1:sen Pajeron keulaan?Myydään |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
mikäs on tilanne SJ413 kaarien kanssa? Onko valmista rakennussarjaa olemassa.... jos ite kiinnittelit.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road/2009/korotettu.jpg |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Mites olisi -79 Jeep Wagoneeriin sisäpuoliset kaaret, kahdella pääkaarella että saa takapenkkiläisillekin tukea ja turvaa? Vain taivutus, itse hitsaillaan paikalleen.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei oo wagoneeriin mittoja.tarvisin auton malliks.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos ja kun saat tehtyä ekan version, niin pistä hintaa näkyviin. Kiinnostaa myös Wagon kaaret sisäpuolelle itse kiinnitettäväksi.
Huittinen ei täältä Mynälävestä katsottuna ole ihan niin kaukana kuin Ii, niin toi 78 Wago kelvannee malliksi jos tarvitaan. Pistäkää viestiä jos homma etenee. Viimeksi muokannut Rambleristi : 24.11.2009 23:29 |
|
||||
|
||||
![]()
Ulkopuolisia kaaria olen minä vailla... SJ413
|
|
||||
|
||||
![]()
onko eroo 410:n kaariin.sellaseen ois tossa valmiina pääkaari,takakaari ja etukaaret.laita sähköpostiosoittees vaikka mulle privaan ni laitan muutaman kuvan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mihinkäs hintaan sais sj413 High roofiin ulkopuoliset turva kaaret tai siis pelkät etummaisen, keskimmäisen ja takimmaisen kaaren väliputket ym. voin itse tehdä.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lapa team huittinen | jupe69 | Tapahtumat | 8 | 13.10.2009 15:51 |
Miksi palkki puskurit? | FunJam | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.07.2009 06:32 |
O:hj.n vaihdelaatikon palkki | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.02.2006 14:20 |
O: LJ 70 laatikon kannatin palkki | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 08:49 | |
Palkki puskuri? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 03.07.2005 22:14 |