![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nää on koko kinkkisiä ja vaikeita kaikkien ymmärtää samalla tavalla veli joskus kyseli poliisilta ja koitti saada selvyyttä ja sieltä sanottiin että jos autossa on suurin sallittu koukkupaino vaikka 2500kiloo ja kärryn kokonaismassa on 3000kiloo ei sitä sais vetää edes tyhjänä. En sitten tiiä. Siitäkin jo reipas vuosi aikaa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Perävaunun massa jarruin | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2009 08:40 |
| 2L versus 2L-T??? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 09.05.2008 14:47 |
| FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus | Houjou | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.03.2008 18:10 |
| Pohjamaalin päälle massa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2008 22:59 | |
| RR kokonaispaino? | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2004 21:30 |