Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.11.2009, 12:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaistapää Näytä viesti
eikös käytännössä ole suhteellisen toimiva systeemi jos vaan kytkee toisen akun alkuperäisen rinnalle niin riittää sit ruokaa pidemmäksi aikaa vinssatessa.lataushan toimii normaalisti kumpaankin akkuun ja kun vaan moottori käy niin virta ei lopu heti vaan riittää pidemmälle.
Toikin on käynyt mielessä, ja kun XJ:ssä toi painojakauma on vähän huono niin laittais molemmat akut vaikka takapenkin alle/ taakse tjsp. Mutta sitten tulee virtajohdoista niin saatanan pitkät että paljonkohan on jännitehäviö varsinkin vinssatessa? Voi olla johdot lämpimät jne..? Tai sitten pitää laittaa jotkut ranteenvahvuiset kaapelit

Tietysti hyvä puoli olisi sitten siinä että joskus tulevaisuudessa kun laittaa takavinssin niin ei tule sille ihan överipitkää virtajohtoa. Ja orkkis laturin vaihtais vaikka Grand Cherokeen 136 amp. versioon niin luulisi siitäkin virtaa riittävän
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Pari akkua amerikan autoon pekkav O/M/V Muut 2 09.01.2009 12:58
Kaks akkua La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 9 06.01.2009 11:18
yksi ISO vai pari pientä akkua 12-v järjestelmään? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 7 10.04.2007 18:05
Kaksi akkua maasturiin! rm67 Tekniikka & Jutustelu 3 17.01.2007 10:15
Montako akkua??? Zamppa Tekniikka & Jutustelu 16 12.08.2005 11:33


Sivu luotu: 21:49 (GMT +2).