![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
sorry OT mut lieköhän "sukulaispoika" tehtaan portilla töissä? jonku keltasen beejiin siinä ykspäivä ponkasin...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
En ole tehtaalla ollut töissä muutamaan vuoteen. On ollut jonkun muun yhtä komean värinen 40-sarjalainen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta helvetin hienoa työtä olet tehnyt tuon beejiin kanssa. tohan on täysin mobilisti luokan entisöity. älä vaan tuota lähe mettään pilaamaan.. ! kyllä näitä valmiiks ryppysiä löytyy niihin hommiin. ![]() tapsa muuten puhuki tosta sun beejiistä kun kävin ostaan siltä tuon omani. kehui kans kovasti työn jälkeä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo on oikeen unelma bj, aivan mahtavasti tehty. Voisin itekki hommata tollasen bj ja ruveta entisöimään... sitte joskus... ku oon iso ja rikas
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#5
|
||||
|
||||
napojajaja.. !
tänään kävin tojotalla hakee osia. ja räjäytyskuvan. jotta tiedän mihin dynämiittiä pitää laittaa.
![]() eiku jakiksen välityksiä ajatellen. pari kaunista kuvaa ! sitte murkula atomiutettiin välitysten vaihtoa ajatellen. eli 3.7 -> 4.11 on muute hyvä tuo makita akkupulttikone. kaikki pultit aukes sillä nätisti.. ja sitte pihalta haettiin akseli joka oli bj:ssä alla. ja sen purku.. oli näköjään vettä päässyt sekahan ![]() navat naks irti.. hmmmm.... marjapuuroa.. !en voinut vastustaa kiusausta,, NAM.. !! ![]() ja huomena jos sais nippuun.. hienua !
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#6
|
||||
|
||||
vastustava voima.. !
vähä on tullut taas takaiskuja mutta kyllä se tästä voiton puolelle mennöö. (EHKÄ)
eli välitykset vaihtelin murikkaan ja aloin kasaahan. shimmi levyillä säädettävä paska kasa väitti heti alakuunsa että liika klapesta. no siitä sitte viisastuneena perästä kaikki laakerit vittuun ja laakerikauppaan hakeen vitusti laakereita ja shimmi levyjä. noh onnea tuntu sit kuitenki olevan matkassa kun kaikki laakerit löyty (tai niin luulin ). noh seuraavaks vanhoja kiinni palaneita laakereita revittiin ainaki 5 tuntia irti pinjonista ja poskista.. voitto tuli !!. sitten laakereita asentaan. ja perkele huomasin kun olin jo kotelon puolelle lätkinyt ulkokoolit kiinni että näähän on erikuulamäärillä erikartiolla ja erikorkuisia. voihan vittu! no nopeahko soittelu laakeri liikkeeseen ja tosiaan samalla numerolla saatavissa kolmea pikkusen erilaista laakeria. ja se täysin oikea oli tilaustuote ja myivät vähintään 50 kpl erissä. noh kokeillaanpa tojota keskukseen ja sieltähän löyty. ainoastaan 126 € kpl poskilaakerit 85 € pinjonin isolaakeri 56 € pinjonin pikkulaakeri. HALPAA. joten pistän nyt nämät hieman erilaiset mutta halvat laakerit. ja TOIVON että saan tuon vielä jotenki shimmattua.. mutta pistetään pari kuvaa. tosimiehet paistaa laakereita välipalaksi.. ![]() no vaan tippuvat makiasti paikolleen. on tässä talvessa hyvätkin puolet.. ja laitan lisää kuvia jos shimmaus onnistuu.. JOS EI niin mää saatana räjäytän tuon murkulan..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
perä shimmattu. eli onnistui tuo perän kasaus näköjään (hieman väärilläkin laakereilla. shimmi levyjä vaan meni hiukka enempi..
![]() väriä on roiskittu han tunteella.. ![]() ja tänään jos sais murkula-akseliston kasaha.. Hienua..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |