![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tapahtumialukkoakseli vei voiton tässäkin rojektissa. eli ei niitä romuja saa sinne miellyttävällä tavalla vaan pitää tehdä kompromissejä. jos haluaa pitkät jouset+matalan auton+paljo joustoja.. jotenki tuo murkula on noiduttu jo tehtaalla ettei sitä pysty eikä kykene asentamaan omien hienojen visioiden mukaan ![]() kun hullut visiot oli laittaa jakarit mahdollisimman kapealle ja akselin päälle. jotta akseli olisi heilunut hienosti eikä jakarit olisi olleet jousien edessä.. !! Mutta ei sitte niinkö millään ole mahtollista. joten tässä kuvia lukkoakselin voitokkaasta taistelusta.. monenlaisia hienoja jigejä oli tossa. muun muassa pinjonin korvike ja taka/etu akselin korkeus suhdemittari.. ![]() ja tässä heti samantien pahoittelen syvästi tuota sotkua hallisa. sielä on näköjään joku asunu.. pari kuvatusta springareista.. joita ei myöskään saa kovin kiltisti tuonne.. !! ja sitte vielä potentiaalinen konehuoneen kurkistelija iskunvaimennin mallia ylihelevetinpitkä.. ![]() siinä sitte pähkäilyn puutteessa voitte miettiä että mistä kyseinen kauhistus voisi olla kotoisin.. ![]() ja taas jatkuu kuhan vähä jähytellään aivoja välistä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
juu saamaa ittekkii yritin omassa rojektissa mut totesin sitte et on paljon helpompaa kun vaan suosiolla laittaa jakarit akselin alle... ootko muuten miettiny et mahtuuko toi iskari olemaan tuolla jousen sisässä kun akseli on ääriasennoissa? mulla ainakin tekee tiukkaa vaikka on halkasialtaan isommat jouset ja pienemmät iskarit... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() joo eipä tuota iskaria tuohon ole mahdollista laittaa. ottais jousen reunaan kiinni. ja muutenkin aika järkyttävä iskari. jonku ultimate keinon nyt kun keksis ettei tarvis sitä iskaria laittaa sinne jousen sisälle. mutta saa nyt nähdä onko sekään mahdollista.. pitäs nyt ainakin yrittää viel laittaa ne iskarit tonne konehuoneeseen. tai SITTE yks aivan levoton idea oli laittaa ne perkeleen tikut jakarin päälle.. :S mutta oiskohan niistä sitte enempi haittaa kuin hyötyä.. tää on niin rankkaa..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() lisä kilkkareita.. !
sori JV tämä säädettävä yläjousilautas idea oli pakko toteuttaa itsellekkin kun oli niin hyvä idea.. ehkä ?
kuvia kilkkareista suunnittelu: by Artzi & Kone (eli vänkäri) toteutus: Kone. ahtasta meinas tulla ku piti rattiakselin-nivelelle tehdä kolo tuohon tausta lappuun.1/5 osa vänkärin naamasta. ja paikoillaan että sillälailla. huomena haen osia tojotalta akseleihin ja viikonloppuna !! KOEAJO !! hienua.. !
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Johan rupes Tapsan entinen BJ muokkautuu, tosa ois kuvatuksia sukulaispojan vastavalamistuneesta BJ:stä.
http://www.kotinet.com/vlahti/garage...ser/index.html |
#6
|
||||
|
||||
![]()
sorry OT mut lieköhän "sukulaispoika" tehtaan portilla töissä? jonku keltasen beejiin siinä ykspäivä ponkasin...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
En ole tehtaalla ollut töissä muutamaan vuoteen. On ollut jonkun muun yhtä komean värinen 40-sarjalainen.
|