![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta, voiko suomen lainsäädännön puitteissa alle 3500 kg kok painolla oleva auto olla kuorma-auto? Mielestäni ei.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eihän se kuorma-auton määritelmä mene omapainossa, vaan jos kokonaismassa on yli 3500kg niin on (kevyt)kuorma-auto.
__________________
KYM |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuli viesti väärään osioon... sorry
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kokonaismassa on määräävä, ja Ram 2500 tapauksessa se on 3990kg.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Edit: täällähän oli jo vastattu tähän...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Unimog 404 omapaino 2900kg,kokonaispaino 4400kg
Linkki 404 teknisiin tietoihin: http://www.unimogfreunde.de/Technische-Daten/404S.html Lisää Moggitietoutta: http://www.unimogfreunde.de/ |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ole voimassa valmistajan ilmoittamat kokonaispainot,ehkä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ihan varmasti on jos siihen löytyy paperitieto.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Niin siis sitä meinasin että ei välttämättä ole kaikki painot käytössä.
Eli rekisteröity pienemmillä kokkonaispainoilla kun mitä valmistaja sallii.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Tuommoiset 404 (S):n painot löytyi saksalaiselta Unimog palstalta Tuo 400kg:n ero voi tulla lavan erilaisista rakenteista,polttoaineen määrästä,onko mukana varapyörä,404 Moggia löytyy myös parillakin eri akselivälillä...ym,ym |
|
#13
|
|||
|
|||
|
AKE-n hemmo jutteli puhelimessa tuossa kesällä että kokonaispainoja ei voisi KA-sta enää ruuvata alaspäin vain "pyytämällä" pienempää kantavuutta.
Syynä verokikkailun esto kuulemma. |
|
#14
|
|||
|
|||
paku kuorma-autoksi
varmaksi en sano mutta mielestäni edellisessä työpaikassa oli saatu pakettiauto, joka kokonaismassaltaan alle 3500kg niin akelle erillisellä anomuksella oli saatu kuorma-autoksi koska auto tuli ammattiliikenteeseen... mutta varmaksi en edelleenkään kuittaa
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
hö... Saahan BU-30 Dynan rekisteröityä kuorma-autoksi tai pakettiautoks.
Meillä on semmonen. edellisellä omistajalla oli kuorma-auto rekisteröi sen uudelleen pakuksi...kantavuus putoaa niin, että kokonaismassa on 3500kg |