![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No niin katon poiston jäkeen autosta poistettiin: penkit, työkalulaatikot ja hieman pahimpia ruosteita. Työkalulaatikko lähti sorkkaraudalla kovasti vääntämällä, oli muuten aika lujaa kiini. Sen jälkeen näytin korille hieman puukkosahaa ja rälläkkää ja katkasin sen takaovi aukkojen kohdalta jättäen moottorikopan reunat ainkin viellä toistaiseksi olemaan.
Viimeksi muokannut Kumikameli : 20.10.2009 15:56 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Korin ja korikannakkeiden katkaisun jälkeen kampesin sitten takaosan pois, jonka mukana poistui n.70% mätä vioista
![]() Kuskin pouli takaosasta retkahti heti kun oli mennyt takarenkaan ylitse ![]() ![]() mutta runko ja tankki näytti yllättävän ehjältä noin silmämääräisesti tutkailtuna tuohon rungon päälle varmaankin teen tasaisen lavan tai jotain sinne päin ainakin
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen" |
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olisko pikku-volvon renkaat pienemmät, kuin porttaali-volvon?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
En nyt muista renkaiden kokoa mutta alkuperäisen rekisteriotteen mukaan koko olisi 8.90-16
Koitan huomena muistaa katsoa alla olevien renkaiden kokoa. |
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Eli lapikkaat on sitten otteessa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Renkaan koko oli tuo 8.90-16 ja on pinnoitettu.
Minkähän levyinen mahtaa olla tuo alkuperäinen vanne? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
| Pikku kysymys | Skorpioni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 9 | 27.06.2009 17:02 |
| Myyty pikku mönkkäri | ZAU | O/M/V Muut | 14 | 16.01.2009 19:28 |
| Myyty: Pikku G | H_Nietu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.02.2008 22:47 |
| pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 | |