Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2009, 15:54
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

No niin katon poiston jäkeen autosta poistettiin: penkit, työkalulaatikot ja hieman pahimpia ruosteita.

Työkalulaatikko lähti sorkkaraudalla kovasti vääntämällä, oli muuten aika lujaa kiini.

Sen jälkeen näytin korille hieman puukkosahaa ja rälläkkää ja katkasin sen takaovi aukkojen kohdalta jättäen moottorikopan reunat ainkin viellä toistaiseksi olemaan.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 014.jpg‎
Views:	542
Size:	99,5 Kt
ID:	8561   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 015.jpg‎
Views:	546
Size:	93,3 Kt
ID:	8562   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 016.jpg‎
Views:	564
Size:	88,8 Kt
ID:	8563   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 017.jpg‎
Views:	531
Size:	92,4 Kt
ID:	8564  

Viimeksi muokannut Kumikameli : 20.10.2009 15:56
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.10.2009, 16:09
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

Korin ja korikannakkeiden katkaisun jälkeen kampesin sitten takaosan pois, jonka mukana poistui n.70% mätä vioista

Kuskin pouli takaosasta retkahti heti kun oli mennyt takarenkaan ylitse mutta runko ja tankki näytti yllättävän ehjältä noin silmämääräisesti tutkailtuna tuohon rungon päälle varmaankin teen tasaisen lavan tai jotain sinne päin ainakin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 020.jpg‎
Views:	788
Size:	95,8 Kt
ID:	8566   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 021.jpg‎
Views:	778
Size:	94,9 Kt
ID:	8567   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 023.jpg‎
Views:	788
Size:	98,2 Kt
ID:	8568   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 024.jpg‎
Views:	752
Size:	97,8 Kt
ID:	8569   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 025.jpg‎
Views:	835
Size:	97,4 Kt
ID:	8570  

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.10.2009, 16:23
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.10.2009, 18:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Lainaus:
Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen"
Kävin kolme vuotta sitten katsomassa tuota harmaata pikku-volvoa. Alla oli goodyearin lapikkaat, mutta varapyörä oli pienempi.

Olisko pikku-volvon renkaat pienemmät, kuin porttaali-volvon?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.10.2009, 18:42
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

En nyt muista renkaiden kokoa mutta alkuperäisen rekisteriotteen mukaan koko olisi 8.90-16
Koitan huomena muistaa katsoa alla olevien renkaiden kokoa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.10.2009, 20:39
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Eli lapikkaat on sitten otteessa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.10.2009, 18:14
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

Renkaan koko oli tuo 8.90-16 ja on pinnoitettu.

Minkähän levyinen mahtaa olla tuo alkuperäinen vanne?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pikku e? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 59 21.02.2013 18:16
Pikku kysymys Skorpioni Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 9 27.06.2009 17:02
Myyty pikku mönkkäri ZAU O/M/V Muut 14 16.01.2009 19:28
Myyty: Pikku G H_Nietu O/M/V Ajoneuvot 9 10.02.2008 22:47
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20


Sivu luotu: 09:39 (GMT +2).