Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 13.10.2009, 19:22
vääpeli vääpeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
HJ:n konetta tuskin on tarve heti laakeroida,se on vähän lujempi kuin mitä Dynan kone.Laatikko saattaa kaivata laakereita jos on viisilovinen,nelipykäläinen ei tarvii jos ei kuivana ole ajeltu.

Mutta peltihommat...Runko kannattaa katsella ja kopeloida ettei ihan ole tohjona,se on veemäinen rakentaa uudestaan(jos vaikka sattuu haluamaan suoran),koripellit yleensä ottaen saa varautua käymään täysin läpi.
joup muutamaa olen käynyt katsomassa ja tuntuu ole van universaali ongelma tuo rungon taka osan ruostuminen hj pajero patrol

oletko sä tehnyt laatikon laakeroinnin ite vai teetätitkö jollakin ulko puolisella????
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käykää ostamassa Rekisteröimätön Linkit 4 12.03.2009 23:10
Pajeroa ostamassa Appari Tekniikka & Jutustelu 6 24.04.2006 23:22
Ostamassa HJ:tä, vinkkejä akke Tekniikka & Jutustelu 20 16.11.2005 20:53
Vetteä ostamassa Yleiset 11 15.07.2004 13:25
Nokialaista ostamassa Jarze This And That 4 07.01.2003 11:37


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).