![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Letukalta löytyy Turbo-Hydramatic, Turbo-Fire, ja Turbo-Jet. Eka on automaattiloota, ja kaksi muuta on veekaseja. Eikä missään ole Turbo-Ahdinta. ![]() Harhaan johtavaa mainontaa? ![]() Mutta hieno gemsu, peukku ylös.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mutta asiasta kolomanteen... tuoho GMC Mörköön pitäski saada uudet lehdet eteen ja taakse. ja jos joku Blazer/Jimmy harrastaja sattuu lukeen tätä nii oisko mahdollista saada tietää kyseisten autojen etu/taka lehtien pituuksia. kun olen jossain nähnyt maininnan et ne saattais passata.. Toosi offtopikkia. mutta kiitollinen olisin näistä tiedoista.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() ja taas jatketaan..
piti välistä tehä vähän autoja joista saa rahaakin niin tuli pikku tauko..
Mutta autoa on taas kasattu purettu ja sit iha totaalisesti räjäytetty... Kuvia. pari kuvaa auton hienosta massa maali kerroksesta.. ai että tota on mukava hinkata pois. mitä nyt 5mm kerros ahtopalikat on nyt löyetty.. ![]() takakylki 3mm alumiinia ja parlok kaaret paskan tuulilasin irrotin. ja ei kyllä tämänkään ois tarvinnu olla näin huono sit ilmassa ja keula alkaa hajota sit akselia pois siihen viiva ja poikki. vähä sheivauksia ja uuden akselin pillitystä.. ja jatkuu taas joku päivä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() jatkoa.
homma liukenee käsistä.. !
tuulilasin kehikon korjaus.. pikku nälkä on päässy yllättään keijon kun on vaan tommosia pikkumakupaloja naukkaillut.. ![]() sitte uutta palasta ja hetikun se on ehjä, niin sehän pittää särkiä.. koska autoon tuleekin sit 3mm alumiini katto niin kehikko piti tehdä passaamaan katon kanssa.. eli keveyttä yritetään tällä hakea. katto tulee sitten turvakaariin kiinni pikakiinnityksellä.. ja jatkoa seuraa
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Maavara
Paljonko kaaralle tulee maavaraa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() jaa a..
tällä hetkellä on helmasta maahan 92 cm, mutta helmaa on nostettu noin.. 15 cm. runko on samalla korkeudella mitä normeli SPOA BJ perä ehkä hiukan korkeella uusista jousista johtuen.. mutta sehän on vain hyvä ylämäessä.. lopullisesta korkeudesta ei vielä hajua.. jos joku 2-3 metriä riittäs maavarana.. :P
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#7
|
||||
|
||||
![]() akselointia.. ?
eli auton alla on nyt harrastettu meditointia ja joogalevitointia..
![]() jotta nuo raskaat rautaromut saatais sinne miellyttävällä tavalla. suunnitelmat muuttuu koko ajan niitä asemoidessa. mutta springa springar springade täsä muutama kuva.. ja silleesti. jatkuuu
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#8
|
||||
|
||||
![]() ?
Onko tuosta supurpanista mitään rakennus kuvia?? Ois kiva kahtella niitä
![]()
__________________
Kaikilla on makunsa, sano mäyräkoira kun pallejaan nuoli . |