![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuli kokeiluun 3bar sähköpolttoainepumppu ja malpassin paineensäätöventtiili (turbomalli kaasuttajalle).. Onko kenelläkään tietoa miten letkut tuohon tulee? edit. Löysin kuvan jossa selostetaan letkujen sijainnit... mutta mutta letkut on nyt oikein ja käynti on aivan mitä sattuu,täytyy huomenna tutkia lisää
Viimeksi muokannut Punanenä : 08.10.2009 18:51 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Insa Turbo Sahara 205/80/16 Nivan vanteilla | Krisse | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.04.2009 12:13 |
| M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
| O: Nivan tumppi | LENNY | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2006 19:47 |
| Nivan välitykset? | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2005 11:22 |
| nivan gummit? | liero | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.01.2005 13:38 |