Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.10.2009, 18:32
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Tuli kokeiluun 3bar sähköpolttoainepumppu ja malpassin paineensäätöventtiili (turbomalli kaasuttajalle)..
Onko kenelläkään tietoa miten letkut tuohon tulee?

edit. Löysin kuvan jossa selostetaan letkujen sijainnit... mutta mutta letkut on nyt oikein ja käynti on aivan mitä sattuu,täytyy huomenna tutkia lisää


Viimeksi muokannut Punanenä : 08.10.2009 18:51
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Insa Turbo Sahara 205/80/16 Nivan vanteilla Krisse O/M/V Renkaat ja vanteet 0 03.04.2009 12:13
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
O: Nivan tumppi LENNY O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2006 19:47
Nivan välitykset? kharju Tekniikka & Jutustelu 3 04.03.2005 11:22
nivan gummit? liero Tekniikka & Jutustelu 7 15.01.2005 13:38


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).