![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() nivan gummit?kas niin, nyt on niva , mutta vain nastagummit siihen, joten mikälaiset renkaat ja vanteet siihen kannattais homata kesäksi? korottaa autoa en meinannut . hakua olen testaillut mutta lisää mietteitä haluaisin... lähinnä vanteen et mietityttää mitä sinne kannattaa tarjota? vaikkapa BFG Mud Terrain 215/75-15 mikä esim. tommoseen gummin passeli vanne? myös jos on jollain kaupata sopivia renkaita ja vanteita ,tai jompia kumpia nii viestiä... saippua ei aja antibiootin asiaa...
|
|
|||
|
|||
![]()
Minulta saat alkuperäiset "sipulileikkuri" renkaat,uudet,sisäkumeineen sopivasti...sanotaan nyt 200 euroa/sarja!!!
Artic Cat,lumikenttien norsu,tällä mennään talvikausi. |
|
||||
|
||||
![]()
Minusta 31/11,5-15 Hanko ok on Larvaan sopiva. Saa vetaritkin poikki riittävän usein. Ja kannattaa laittaa varmuudeksi beadlockit.
![]() Tosta mallia. www.alanmiehet.com #1 |
|
|||
|
|||
![]()
eikös ne talvirenkaat ollu aikas hyvät ja korkeaprofiilisetkin vielä, liero?
.: No ei se kyllä tuosta mene - Ja kyllähän muuten menee! :. |
|
||||
|
||||
![]()
olikos nivas sama jako kuin susnassa?
___________________ Datsuni on mun ratsuni |
|
||||
|
||||
![]()
joo on hyvät talwi gummit mutta ei jaksais ajella nastarenkailla kesällä , tahtoo kunnon rupuli kumit , jako on 139,7 joten sama kun sukisukissa...
saippua ei aja antibiootin asiaa... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
.: No ei se kyllä tuosta mene - Ja kyllähän muuten menee! :. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
___________________ Datsuni on mun ratsuni |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 33" tai 35" 12.5 - 16.5 Gummit | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 05.07.2007 06:50 |
FJ-40.seen 33"12.5" gummit | kares | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.04.2007 23:32 |
O: 35-37 14.5-15.5/15" gummit | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 11.03.2007 13:20 | |
O; 33" gummit | O/M/V Muut | 2 | 16.05.2005 21:36 | |
33 gummit | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.03.2005 18:46 |