![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kenttätutkimusta tehneenä minunkaan mielestä ajopäivien vähentäminen ei ole varteenotettava idea, koska vähästä on paha vähentää ja sit käy juuri niinkuin Issu sanoi.. ![]() Ehkä sitä hintaa voisi sitten vähän korottaa (nyt menisi sopivasti kaikkien muittenkin hintojen korotuksen piikkiin ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kunhan herättelinLainaus:
![]() ![]() Eipä tuo kommenttini liittynyt talouteen joten ei olla tähän tietoon hintoja korottelemassa kun tuo viinaverokin nousi ![]() Ja tiedän senkin, että päälekkäisyyksiä suunnistuskisojen kanssa tälle vuodelle on valitettavasti osunut luvattomankin paljon, mutta kun päätämme päivät jo edellisenä vuonna joulukuussa niin emme pysty muiden järkkäämiä kisoja ottamaan huomioon kun ei ole päivistä tuossa vaiheessa tietoa ![]() Mitä sitten noihin ajopäivien määriin tulee niin niitä on vuodelle 2009 kaikkiaan 21 eli melkein joka toiselle viikonlopulle. Tuollakin määrällä reitit kuluvat ihan kohtuullisesti (kohtuuttomasti) ainakin jos ajatellaan pikkupyöräisten liikkumista reiteillä. Ja sanotaan nyt sekin, että ajajia on päälekkäisyyksistä huolimatta ollut ihan sopivasti eikä päivystäjien ole tarvinnut yksikseen nuotiolla istuskella, mutta enemmänkin toki olis mukaan mahtunut. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Nähdään! PS. otatko heittokepin mukaan vai tuonko minä?
|
|||
|
|||
![]()
Jos sitä koittais tulla ajamaan lauantaina.
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu, eipäs suunnitella ajokertojen vähentämistä - Jeeppikin alkais oleen kesärempan jäljiltä siinä kunnossa että parin viikon päästä pääsis ajeleen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jeeppiliiga
Jeeppiliiga on kisoissa. Ainakin ne autot, jotka ovat tällä hetkellä kisakunnossa
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täytyy katsoa tossa myöhemmin jos pääsis vaikka jo ajelee kulmaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä minä sillä jo tallin ympäri oon rallia ajanut ja pyörittänyt paskarinkiä kääntöpaikalla. Vielä kun pääsis maastoon koittamaan...
|
|
|||
|
|||
![]() Yhelle hurtalle riittää kyllä kepakkojaLainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei vaikuta viinavero meikäläisen talouteen, mutta kootut selitykset omasta puolesta vois olla vaikka seuraavanlaiset; Landy pölli mun trailerin jotain halavatun suunnistustrophyhhyyn menoa varten tai sitten MashBoxin kipinää ei ole löytynyt. ![]() Ja Putkarin lata pannaan huomenna käyntiin vaikka ilman jakopäätä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mä vetoon kans siihen, että tulisin, mutta kun Pauli ei ole korjannut mun autoa... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Pauli katsoi ja mä teinLainaus:
Mut se käy ja kukkuu ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän me tulla koko perheen voimin kun sain ton vaimonkin ylipuhuttua
![]()
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KIITOS järjestäjille ajokerrasta oli sää kohdallaan ja muutenkin kivaa taas möyriä!
Jarille ja Rikulle kiitos ajoseurasta kaikille riitti nyt puuhaakin tälläkertaa ![]() t:sami, sampo,antsu,lilly ja VOLVO
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kulmassa ajellaan lauantaina 5.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 37 | 07.09.2009 19:01 |
Kulmassa ajellaan taas la 8.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 25 | 10.08.2009 09:27 |
Kulmassa ajellaan 16.8. | Byrocrat | Tapahtumat | 39 | 20.08.2008 19:13 |
Kulmassa ajellaan 24.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 12 | 25.05.2008 19:42 |
Helluntaiajelut Kulmassa la 10.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 27 | 11.05.2008 09:02 |