![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
|
#2
|
||||
|
||||
|
itse luulen että jos pitäs kallistua siihen että kujaa sillä autolla muutenkin kokoajan ja sitten maastossa niin LJ-70 olis mieluinen valinta..kyllä hilux runneri pajero käy kanss.. ja jos jaksaa/haluaa niin voihan sitä ajaa esim mudterraineilla ja sitten jotkut paremmat jos ihan metsään menee
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
itselläni aika monta jenkkiä ollut ja en kyllä metsään suosittele ainakaan mitään blazeriä isompaa.
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
| Maasturia hankkimassa... | Harnold | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.12.2004 22:21 |
| Broidille maasturia | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2004 18:21 |
| EMME SUOSITTELE... | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 27.05.2004 15:38 |
| Montako maasturia? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2003 16:13 |