Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2009, 22:00
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.821
Cool

Volvon Cromo murrokset on silloin kestäviä kun porttaali rattaat hajoo ensin,menee napa jumiin täydellä kaasulla ja vetari menee poikki ja murroksessa ei mitään vauriota.
RCV PERFORMANCEN cromo murroksilla ainakin sen voi tehdä.

Mä voisin kyllä ottaa testiin tollasia volvon akseleihin niin katottais mitä ne kestää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2009, 22:05
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

mut sekin kannattaa miettiä et mikä siellä on halvin ja helpoin pitää sulakkeena.mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2009, 22:39
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.09.2009, 06:28
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Metal_ Näytä viesti
Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)
miksi ihmeessä pitäs edes olla???

niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle.

eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl
mikjus:silla 2kpl

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 17.09.2009 06:33
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.09.2009, 06:47
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus

Laitettii mun hiluksii viikonloppuna lonkkarit et eiköhän sitä pääse fintrophyssä vetokepin vaihtoo!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.09.2009, 08:06
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.184
Perusasetus

Eikös se isompi ole juuri tuo.

NTA-18 hILUX89- JA 4-RUNNER

NTA-18 HDJ-80
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2009, 09:44
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.320
Perusasetus

ot...


onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.09.2009, 15:43
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
miksi ihmeessä pitäs edes olla???

niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle.

eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl
mikjus:silla 2kpl
ja täällä lepajoella Janilla ainakin yksi tikku mennyt lonkkareilla...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.10.2009, 20:49
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

onkos"tuttavallisesti" kromo-timo murroksien kestävyys tuloksia tullu?? kuulemma joku olis testaillu..?? oliko niissä se keskitähti ihan sitä kromoo vai m-300:sta niin kuin kromo lonkkareissa??

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 13.10.2009 20:51
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 08.05.2010, 16:33
Zori Zori ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.04.10
Sijainti: Lahti
Viestit: 24
Perusasetus

Itellä oli kaks päivää tml-chromolainen bertassa kunnes porsi.. Lukko kiinne ojanylityksessä runttas sen renkaan joka pitää kuulat nipussa säpäleiks, malja ja tähti säilyvät ehjinä.. Aattelin että meni vetari ja tilasin karpiolasta valmiiks uuden ennenku purin.. Noh, laitetaan nyt sekin sinne ku stefan kaula vetarista ottanu kipeetä ja eipähän luulis sitten tikunkaan katkeevan..
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.05.2010, 19:37
oojiikoo:n Avatar
oojiikoo oojiikoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 546
Perusasetus

noh, onkos muilla menny näitä teeämmäl kromoja? onko ne tuon hintansa arvoisia?
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.09.2009, 15:33
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.735
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.10.2009, 21:12
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.
KARTAANIN PULTIT OLI PYÖRINY AUKI JA RISTIKKO JUMITTI KATAANI PUTKEN SISÄLLÄ.SINÄNSÄ JÄLKEEN PÄIN HUVITTAVA TAPAUS JÄLKIKÄTEEN AJATELTUNA KU AVASIN KARDAANIPUTKEN JA TOTESIN KAVERILLE ETTEI TÄÄLLÄ MITÄÄN VIKAA OLE,MENI HETKEN AIKAA ENNEN KU TAJUTTIN ETTEI KUMPIKAAN OLLU IROTTANU KARDAANIA.JA OUTOA TAPAUKSESSA OLI SE,ETTÄ LAIPAN KAIKKI KIERTEET OLI EHJIÄ JA KAHDESTA PULTISTA KIERTEET PUTSAAMALLA OLIS SELVINNY,MUT YLLÄTYS YLLÄTYS ET VAIHDETTIIN KAIKKI.JA SYY TAPAHTUNEESEEN OLI LUULTAVASTI EDELLISEN REISSUN PIKKU PIKKU VAHINKO KU KILPURI TIPPU PUOLIKS TIELLE KU KULETUS AUTON KIINNITYS LENKIT PETTI,ELI KUKSAN TAKAPYÖRÄT TIPPU TIELLE JA ETUPYÖRÄT PYSY LAVALLA ONNEKS KAIKKI TAPAHTU JUST KU NOUSTIIN MOTARILTA JA LÄHETTIIN RISTEYKSESTÄ ELI VAUHTIA,EHKÄ10KMH KU JUST ENNEN SITÄ MOTARILLA 80-125.OIS VOINU MENNÄ KUKSA HUONOKS(OIS VOINU PETTÄÄ MUUTAKI VOIMAN SIIRRON OSIA)
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 13.10.2009, 21:33
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 14.10.2009, 14:43
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.869
Perusasetus

Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 14.10.2009, 18:36
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Niin, ehkä niin parempi että on ne vetoakselit sulakkeena sitten. täytyy varmaan laittaa 413 mallin vetoakselit josko ne olis sitten kestävemmät.
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:42 (GMT +2).