![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Volvon Cromo murrokset on silloin kestäviä kun porttaali rattaat hajoo ensin,menee napa jumiin täydellä kaasulla ja vetari menee poikki ja murroksessa ei mitään vauriota. RCV PERFORMANCEN cromo murroksilla ainakin sen voi tehdä. Mä voisin kyllä ottaa testiin tollasia volvon akseleihin niin katottais mitä ne kestää.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mut sekin kannattaa miettiä et mikä siellä on halvin ja helpoin pitää sulakkeena.mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle. eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl mikjus:silla 2kpl Viimeksi muokannut toyota4x4 : 17.09.2009 06:33 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laitettii mun hiluksii viikonloppuna lonkkarit et eiköhän sitä pääse fintrophyssä vetokepin vaihtoo!
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se isompi ole juuri tuo.
NTA-18 hILUX89- JA 4-RUNNER NTA-18 HDJ-80
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#7
|
||||
|
||||
![]() ot...
onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
#8
|
|||
|
|||
![]()
ja täällä lepajoella Janilla ainakin yksi tikku mennyt lonkkareilla...
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
onkos"tuttavallisesti" kromo-timo murroksien kestävyys tuloksia tullu?? kuulemma joku olis testaillu..?? oliko niissä se keskitähti ihan sitä kromoo vai m-300:sta niin kuin kromo lonkkareissa??
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 13.10.2009 20:51 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Itellä oli kaks päivää tml-chromolainen bertassa kunnes porsi.. Lukko kiinne ojanylityksessä runttas sen renkaan joka pitää kuulat nipussa säpäleiks, malja ja tähti säilyvät ehjinä.. Aattelin että meni vetari ja tilasin karpiolasta valmiiks uuden ennenku purin..
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
noh, onkos muilla menny näitä teeämmäl kromoja? onko ne tuon hintansa arvoisia?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#14
|
||||
|
||||
![]()
jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Niin, ehkä niin parempi että on ne vetoakselit sulakkeena sitten. täytyy varmaan laittaa 413 mallin vetoakselit josko ne olis sitten kestävemmät.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |