![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo kyllä täältäkin lämpimästis suositellaan vaikka sitä 4.0x välitystä jakikseen suoraan. T:Eilen 2h hj:n tuplavahteistohirvitystä turannu kiinni. kestävyydestä ei mitään takuuta kardaanit päin vittua, takakardaani tosi lyhyt. painoa noin 60kg lisää. keppejä lisää ja lattiasta isoa palaa pois. kunnon kusetus laatikko ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaas tähän... Onko kukaan "liimannu" tai edes kuullut kahta Jeepin kolmevaihteista laatikkoa peräkkäin+jakovaihteisto(Dana20)?
Tallin pöydällä kun pyöritteli noita palikoita niin eipä näyttäisi ainakaan kovin monimutkaiselle toteutettavalle, mutta kestääkö tuollainen patentti FSJ Wagoneerin (n.2000kg) painoisessa autossa laiskan bensakutosen jatkeena? Alustava suunnitelma on laittaa päävaihteistojen väliin jonkun takavetoisen kardaanista kumidonitsi ja ylimääräiselle laatikolle oma alkuperäisenkaltainen palkki alle tueksi hieman muunnetulla kiinnikkeellä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuplavaihteisto | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 21.10.2003 16:42 |