![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja harrastuksen ei kuulu olla halpaa, filatelistitkin maksaa joistain postimerkeistä aivan älyttömiä summia.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
älä Pauli morkkaa aitoja halpiskopiotyökaluja, sellaisilla työnteko sujuu ja tekeminen pysyy jännittävänä!!!meilläkin on Janin kans pajalla reilu valikoma einhell laaturälläköitä, jos saa yhden laikan ajettua loppuun niin on ainakin jostakin hyvämieli. ja sellanen hyväpuoli siinä on että saa ajaa usein uudella koneella, ja ei tartte takuu asioiden takia vaivautua vain yhden koneen takia.... mutta asiaan taas. oletko Repro asettanut tavoitteelisen painorajan johon pitää päästä, tai siis jonka alle pitää jäädä? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Jos sen alle 1500 kilon saisi niin oisi ainaki puoli TONNIA kevyempi kuin Läjä metsäkunnossa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Rakentaakos Repro Evoa jossain Hakalin suunnilla?Kun tuossa pesukuvassa taustalla olevat talot hieman viittais sinnepäin... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Millais oot meinannu hypersuper kevyen auton painoa jakaa akseleille?
Taakse tulee ilmeisesti: akku/akut, tankki, kompura, vinssi? Etu vinssi pois ja takaa veto eteen? Ihan vaan huvikseni kyselen
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
![]() Tankki tulee noiden jousitornien väliin mahdollisimman alas, kompuraa suunnittelin kojelaudan alle piiloon, akut tulee jemmaan. Eestä kun sais yhtä paljon karsittua painoa pois kun tuolta takaa niin rupeis olee paino kohdallaan kun tota jaksaa näinkin pieni mies nostaa jo takapäästä ilmaan. (hetkeks...)Tuleehan sinne viel toki tankki, takavinssi ja takalattia. Pitäsköhän tota Jazzin tankkia mitenkään suojata risuilta ja männynkävyiltä? 11cm muuten madaltui takapäästä jousituksen osien osalta.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Repro on varmana ensimmäinen offari joka madaltaa autoa.
![]()
__________________
KYM#5 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nii ois tarkoitus!
![]() Tänään projekti eteni taas vauhdilla, vaviskaa kares ja Make-Lj!!! Sain stopparikumit duunailtua... Stoppari kumit ottaa jonkin verran aikaisemmin (1-1,5cm?) kiinni ennenkuin jouset on pohjassa. Tankin paikan funtsimista, tohon se tulee, niin alas kuin mahdollista. Aerodynaamisen auton yksi osatekijä on tasainen pohja ![]() Tarvis vissii tehdä jonkunlainen panssari tolle Jazzin tankille ettei ensimmäinen risu mee läpi. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Vai pitäis vavistaki ,ei tässä vavisuta mikään muu kuin nauru kun katsoo miehen lapsellista kuppiterää ja mies haukkuu meitin piha volvon (:
No mutta pistän sulle maanantaina kuvatuksia kunnon kuppiteristä kunhan turaoffissa saadaan ensin mogsu hajotettuu ,jopa horsepoweri kestäs niillä helpostikin tuon määrän reijitystä (; |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Hyvään suuntaan menossa, kardaanikulmatkin parani samalla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |