Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2009, 23:07
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
pari sataa grammaa sai painoa pois ja kaks porakonetta siihen sit meni.
Keventäminen on halpaa tosiaan vain tiettyyn pisteeseen saakka.
Mutta eihän toi vihree kone ole tarkoitettu työntekoon, siinähän lukee horsepower, eikös sillä kuuluis pyörittää hevosia, tai jotain

Ja harrastuksen ei kuulu olla halpaa, filatelistitkin maksaa joistain postimerkeistä aivan älyttömiä summia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.09.2009, 06:25
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Mutta eihän toi vihree kone ole tarkoitettu työntekoon, siinähän lukee horsepower, eikös sillä kuuluis pyörittää hevosia, tai jotain

Ja harrastuksen ei kuulu olla halpaa, filatelistitkin maksaa joistain postimerkeistä aivan älyttömiä summia.
ja erään määritelmän mukaan harrastus ei ole harrastus ellei se vie kaikkea käytettävissäsi olevaa valuuttaa ja mieluusti vähän ylikin, lisäksi menee kaikki käytettävissä oleva aika. ja tosi harrastaja jatkaa vaikka ihmissuhteetkin menee...ellei nämä ehdot täyty niin kyse on säälittävästä puuhastelusta.

älä Pauli morkkaa aitoja halpiskopiotyökaluja, sellaisilla työnteko sujuu ja tekeminen pysyy jännittävänä!!!meilläkin on Janin kans pajalla reilu valikoma einhell laaturälläköitä, jos saa yhden laikan ajettua loppuun niin on ainakin jostakin hyvämieli. ja sellanen hyväpuoli siinä on että saa ajaa usein uudella koneella, ja ei tartte takuu asioiden takia vaivautua vain yhden koneen takia....

mutta asiaan taas. oletko Repro asettanut tavoitteelisen painorajan johon pitää päästä, tai siis jonka alle pitää jäädä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.09.2009, 06:53
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
oletko Repro asettanut tavoitteelisen painorajan johon pitää päästä, tai siis jonka alle pitää jäädä?
En kyllä oo kun ei valitettavasti älynnyt sitä lähtöpainoakaan punnita.
Jos sen alle 1500 kilon saisi niin oisi ainaki puoli TONNIA kevyempi kuin Läjä metsäkunnossa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.09.2009, 07:29
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
ja erään määritelmän mukaan harrastus ei ole harrastus ellei se vie kaikkea käytettävissäsi olevaa valuuttaa ja mieluusti vähän ylikin, lisäksi menee kaikki käytettävissä oleva aika. ja tosi harrastaja jatkaa vaikka ihmissuhteetkin menee...ellei nämä ehdot täyty niin kyse on säälittävästä puuhastelusta.


Rakentaakos Repro Evoa jossain Hakalin suunnilla?Kun tuossa pesukuvassa taustalla olevat talot hieman viittais sinnepäin...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.09.2009, 07:37
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Millais oot meinannu hypersuper kevyen auton painoa jakaa akseleille?

Taakse tulee ilmeisesti: akku/akut, tankki, kompura, vinssi? Etu vinssi pois ja takaa veto eteen?

Ihan vaan huvikseni kyselen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.09.2009, 08:07
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jyki- Näytä viesti


Rakentaakos Repro Evoa jossain Hakalin suunnilla?Kun tuossa pesukuvassa taustalla olevat talot hieman viittais sinnepäin...
Jeah!

Lainaus:
Millais oot meinannu hypersuper kevyen auton painoa jakaa akseleille?

Taakse tulee ilmeisesti: akku/akut, tankki, kompura, vinssi? Etu vinssi pois ja takaa veto eteen?
En mitenkään, otetaan kaikki paino pois mitä lähtee ja katellaan sit kuinka hirveä se on ajaa.

Tankki tulee noiden jousitornien väliin mahdollisimman alas, kompuraa suunnittelin kojelaudan alle piiloon, akut tulee jemmaan.

Eestä kun sais yhtä paljon karsittua painoa pois kun tuolta takaa niin rupeis olee paino kohdallaan kun tota jaksaa näinkin pieni mies nostaa jo takapäästä ilmaan. (hetkeks...)
Tuleehan sinne viel toki tankki, takavinssi ja takalattia.

Pitäsköhän tota Jazzin tankkia mitenkään suojata risuilta ja männynkävyiltä?

11cm muuten madaltui takapäästä jousituksen osien osalta.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.09.2009, 17:23
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Repro on varmana ensimmäinen offari joka madaltaa autoa.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.09.2009, 19:28
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Nii ois tarkoitus!
Tänään projekti eteni taas vauhdilla, vaviskaa kares ja Make-Lj!!!
Sain stopparikumit duunailtua...

Stoppari kumit ottaa jonkin verran aikaisemmin (1-1,5cm?) kiinni ennenkuin jouset on pohjassa.
Tankin paikan funtsimista, tohon se tulee, niin alas kuin mahdollista.

Aerodynaamisen auton yksi osatekijä on tasainen pohja

Tarvis vissii tehdä jonkunlainen panssari tolle Jazzin tankille ettei ensimmäinen risu mee läpi.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.09.2009, 20:02
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Vai pitäis vavistaki ,ei tässä vavisuta mikään muu kuin nauru kun katsoo miehen lapsellista kuppiterää ja mies haukkuu meitin piha volvon (:
No mutta pistän sulle maanantaina kuvatuksia kunnon kuppiteristä kunhan turaoffissa saadaan ensin mogsu hajotettuu ,jopa horsepoweri kestäs niillä helpostikin tuon määrän reijitystä (;
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.09.2009, 00:25
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
11cm muuten madaltui takapäästä jousituksen osien osalta.
Hyvään suuntaan menossa, kardaanikulmatkin parani samalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).