Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.09.2009, 19:30
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.09.2009, 20:13
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Paluu aina alaspäin,paineliitännän suunnalla ei mitään väliä.Taitaa olla klonksvaagenin puhallin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.09.2009, 20:19
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

joku garretin malli tämä on ja myyjän mukaan fokuksesta...elikkä laitan siis tuon paluun edelleenkin alas ja tulon niinkuin se on mahdollista
Mutta mikä juttu noissa muuttuvissa siivissä on? korvaakone tuon pakokaasun ohivirtausventtiilin?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.09.2009, 02:39
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Mutta mikä juttu noissa muuttuvissa siivissä on? korvaakone tuon pakokaasun ohivirtausventtiilin?
Jos mitoitus on oikea ja ohjaus toimii oikein niin ei tarvitse hukkaporttia olla.Tuossa sinun tapauksessa virittelisin erillisen hukkaportin.Ihan varmuuden vuoksi.
Tuon muuttuvasiipisen idea on siinä että lähtee alhaalta ahtamaan muttei kuitenkaan ahdista kierroksillakaan,muuttamalla pakopesän muotoa ja virtauspinta-alaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.09.2009, 07:59
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Onks toi bensakoneesta?
Jos on dieselistä niin odotettavissa on sulaneita johdinsiipiä.
Dieselit käy paljon kylmempinä pakolämpöjensä puolesta kuin bensakoneet, sen takia dieseleissä on VNT turbot sen verran yleisempiä kuin bensakoneissa, bensakoneiden VNT ahtimissa on johdinsiivet eri materiaalia tai pinnoitettu kestämään kuumuutta paremmin, ja sen näkee sit hinnassakin.

Noh, tuskin Nivasta huipputehoja haetkaan..?
Mut jos pakosarjan punaiseksi saat niin noi johdinsiivet rupee olee melko valmiit.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Insa Turbo Sahara 205/80/16 Nivan vanteilla Krisse O/M/V Renkaat ja vanteet 0 03.04.2009 12:13
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
O: Nivan tumppi LENNY O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2006 19:47
Nivan välitykset? kharju Tekniikka & Jutustelu 3 04.03.2005 11:22
nivan gummit? liero Tekniikka & Jutustelu 7 15.01.2005 13:38


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).