![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mutta onhan imusarjassa edelleen kova alipaine kaasuläppien ollessa kiinni? jos ei sitten paina jostainsyystä kaasua ja jarrua yhtäaikaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mihin olit suunnitellut termostaatin ja ylävesiletkun?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Joo takaisin isku venttiili ennen tehostinta niin kuulemma pitäis toimia .Itse olin suunnitellut alipainen pumppua tms mut kaveri sano et imusarjaan vaan letkun lähtö ja takaisinisku venttiili kun onhan siellä mun ymmärryksen mukaan alipainetta niin pitkään että turbo herää .Ylävesiletkun/ termarin ajattelin toteuttaa samalla tavalla kun tässä
ja laittaa tollasen bmwn letkujen väliin tulevan termarin
|
|
|
||||
|
||||
|
Meinasitko ottaa alipaineen ainoastaan yhdestä imusarjan putkesta vai kaikista neljästä?
|
||||
|
||||
|
Yhdestä olen miettinyt .Pitäiskö ottaa useammasta ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt mallailin bensaletkuja ja paineensäädintä konehuoneeseen ja alkaa vähitllen imupuolelle tulee ahdasta .
![]() ![]() Huomenna käyn tilaamassa bmwn termarin ja teen veden kierron valmiiksi kun pakosarja on parhaillaan työn alla .Ostin tänään kaverilta Fmin säädettävän kierroksen rajottimen ja vedin sen piuhat iltahommina ja kompura koteloa tulul tossa kans kiillotettua mut on viel pahast kesken .Marraskuu lähestyy uhkaavasti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
| HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
| bj:n turbotus | lazze1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2008 21:06 |
| l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
| Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |