![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Moi. Minkä vehkeen noi lokarin levikkeet on?
__________________
DADDY´S TOY |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Villi veikkaus, Jeep Wrangler TJ
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nyt on vinssi tuunattu paikalleen ja vähän koeponnistettu samalla.
1. Vinssin asennus alkaa 2. Releet ja bilteman 60Ah akku(Kelvatkoot toistaseks) 3. Pientä vetotestiä sotakoneen kanssa. Olis noussu,mutta suikeli rupes kyntämään pottuvakoo siinä vaikeessa kun sotakone lähti ylämäkeen (Sotakoneella painoa 3850 ja Suikkeli painaa varmaan 1100 kuski kyydissä) 4. 150A Otti ja vielä jakso hyvin. Pitää vielä mitata virranotta stallissa 5. Narukita tuli vähän perseelleen ja hankashan se. Pitää korjata ennen tositoimia. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nyt on vinssi koeponnistettu ja pellin alla tapahtunut kummia...
1.Kitaa viilattu ihan pikkasen vaan. 2.Sytytyssysteemi á la säätäjä_setä 3.Koeveto vinssillä. Hyvin jakso ylämäkeen ja jarrut kiinni. Maksimi virranotto oli semmosta 180A hetkellisesti. Normiveto oli siinä 50 ja 60A välillä. Stallivirtaa ei saany mitattua, kun ei jarrut pitäny riittävästi
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nyt on juttua autoon laitetusta sysytyssysteemistä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
| o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
| Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |