Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.06.2009, 13:33
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
[IMG]
nyt sitten, emantää kysyi että miksi sitä nyt voi kutsua kun se ei ole lehmä enään... joku muu kotieläin ehkä, virtahepo?
Siis onko nyt kyse emännästä vai autosta , sorry oli ihan pakko.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.06.2009, 13:54
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Siis onko nyt kyse emännästä vai autosta , sorry oli ihan pakko.
Mun oli pakko kans kirjottaa HAHAH kun turskahti kahvit näppikselle!
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.06.2009, 21:26
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

hmm... autosta nyt ensin kuiteskin...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2009, 21:23
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

ex-lehmässä takapäässä pientä kuppaa havaittavissa, ensin hajos takavinssi ja sitten päivää myöhemmin putos takalasi... en tiedä sitte vielä että korvaisko pelkästään ton lasin uudella, laittais lasin tilalle muovia, vaiko tekiskö koko takaluukun kevyemmästä värkistä ja laittais lasin aukeamaann ihan manual saranoilla sähkön sijaan, olis helpompi käyttää kun ei tarvi aina kiivetä autoon lasia laskeen ja eipä jäätyisi tiivisteestä kiinni talvellakaan niin etteikö auki saisi, no siitä sitte enemmän kun tietää mitä polykarbonaattilevy kustantaa.

heräteostoksiakin tuli tehtyä... mä kun tarvitsin vain kaasariin holleyn sinisen kiihdytyspumpun nokan, mutta kun ei sitä yksinään löytynyt niin piti hommata koko nokkasarja joten nyt mula on sitten niitä kaikkia sinistä lukuunottamatta kaksin kapalein. mutta eihän sitä nyt voi kauheeta rahtia yksien muovihilujen takia maksaa joten jotain muutakin piti saada mukaan, samaan pakettii sitten tuli uusi dampperi vanhan huonon tilalle seka keinuvivut, rulla sellaiset.

dampperiksi ostin professional productsin 6.75" limpun, ihan vaan koska siinä sattuu oleen ajotusmerkit kirjailtuna ja se oli edullinen.


ja keinuvivut on Comp Camssin Magnum rollerit, cromo vivut 1.52 vipusuhteella, periaatteessa pitäis pyöriä vähän mukavammin noilla.


näin viimme päivinä vallinneen kuivan sään aikaan nousi esiin taas se tuttu toteamus tuosta maan vetovoimasta, joidenkin autojen kohdalla se vain on hieman vahvempaa, mutta toinen huomionarvoinen seikka on se että nyt kun kesärenkaat vaihdoin tuossa taannoin, joo ehkä mudzilla on vähän parempi pehmeällä kuin vanhan mtr:t niin sivupito, tai lähinnä sen puuttuminenko aiheuttaa sen että auto on taasen jopa huonompi kääntymään kuin ennenmuinoin vanhojen vääntyneiden ohjausvarsien aikaan, auto puskee aika pahasti, eikä siis käänny jos alla on jotain vähänkään huonommin pitävää/ kantavaa materiaalia.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2009, 16:12
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

syyssateet tuntuvat saapuneen joten pakko oli tehdä jotain omallekkin autolle vaikka tuossa mukavampiakin potilaita olis (bandit edition trans am)



ostin palan polykarbonattilevyä ja sahailin siitä sitten tommosen ruudun tohon takaikkunaksi ettei aivan sada sisälle, samalla tuli riisuttua sähkölasivermeet pois tuolta luukusta, ja kevensin luukkuakin hieman. levyä jäi hieman vielä varallekkin jos täytyy tehdä jotain muuta (2 palana käsittelyn takia, 1500x1500 ja 2000x1500 palat 4mm levyä).


takavinssi olis sitte kans rikki...


kuvista ei varmaan oikein näe, mutta vaihteisto on revennyt irti tosta rungosta, en tiedä sitte kannattaa siihen enää vaihtaa osia, mä tohon jo kerran MakeO:lta ton vaihteiston puolen ostin ja se tuli silloin sillä kuntoon mutta nyt sitte taas... kai jos niitä osia vielä halvalla sais niin vois harkitakkin.

apukuskin puolen takajousesta on yks lehti poikki, sekin tarttis siihen laittaa, ja noi keinuvivut on vielä vaihtamatta, nyt on vähän semmonen tarttis ja tarttis aika, capricen nostaja tarttis kans kattoa kun niin kolistaa, en ole siihen kuukauteen koskenutkaan, ja tankattukkin se on vissiin viimmeks kesäkuussa, toisin kun blaze jonka saa tankata vähintään kerran viikossa...

jakis lämpiää ihan älyttömsäti maantieajossa, en sitte tiedä olisko siellä joku laakeri meoillaan tai jotain, ei se ihmeemmin ääntele, joskin ei oti ihan kauheen hiljanen ole että jos sitte pienet äänet peittyy alleen...

muzzillat ei sitten ole suunniteltu blazerin alle... kilometrejä en tiedä paljoko on tänä kesänä tullut, tuskin ihan älyttömästi, mutta renkaista, etenkin etupyöristä on kulunut jo puolet kuviosta pois. vertailuna kuitenkin mainittakoon että ennen oli alla ne mtr:t jotka käytettynä ostin, ajoin blazella silloin vielä kaikki ajoni ja niistä ei kulunut montaakaan milliä kolmen kesän aikana...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2009, 16:51
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Pitäiskö tästä ymmärtää, että Mudzillat ei ole sitä samaa jääkiekkokumia kun Creepyt?
Olisko niissä tosiaan eri seos.

Jos näin on, niin niitähän vois joskus kokeilla vaikka Jeepulaan. Creepyjä ei enää koskaan
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.09.2009, 17:00
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

en tiedä mitä pitäis ymmärtää, mutta kovasti ne on kuluneet, vaikka eivät uudet olleet ostaessakaan, tosin etupyörät ei ole kuluneet pyöreäksi kuten yleensä noissa menee, vaan pintaa on melko saman verran keskellä ja reunoissa...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.09.2009, 21:56
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.530
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
jakis lämpiää ihan älyttömsäti maantieajossa, en sitte tiedä olisko siellä joku laakeri meoillaan tai jotain, ei se ihmeemmin ääntele, joskin ei oti ihan kauheen hiljanen ole että jos sitte pienet äänet peittyy alleen...
.
Ootko varma että se on nimenomaan jakis kun lämpenee eikä automaatti jonka lämpö johtuu jakikseen? Tuntuu vaan aika oudolta että jakis lämpeis, automaattihan se lämmönlähde yleensä on. Jollain infrapuna lämpömittarilla vois varmsitaa asian ku kylmästä lähtis liikkeelle ja vähän matkan välein pysähtyis mittailee että kuin ne lämpenee, kumpi kuumuu ensin.

Pysyyks muuten ne automaatin lämmöt sitte kurissa nykyään?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.09.2009, 22:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

210f se laatikon lämmöt paukuttaa maantieajossa kokoajan... jakisi on ainakin tollain käteenpäin mitattuna äkkiempää lämmin, ja lattialämmitys on tosi tehokas sillä kohtaa jo pienekin ajon jälkeen, tosin pakoputkisto tekee kyllä osansa siihen.... en tiedä sitten, ensin epäilin että toi mun kardaanikässäri vähä makaa päällä mut se levy ja satula ei lämpiä niinku jakis helottaa...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47


Sivu luotu: 19:27 (GMT +2).