![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Muotti kyllä tuli tehtyä, mutta aika simppeli ja vaatii kyllä vielä siistimistä. Eli tuollaisesta kovalevystä, päällystettynä foliolla ja autovahalla. Lasikuituammattilaiset voisi sanoa jopa räpellykseksi Vaikka ite sanonki, niin ihan kohtuu hyvä tuli. Vaatii toki siistimistä jne. Katotaan nyt ko tuo etenee, pitääkö vielä tyytyä entisiin oviin vai... Tarkoitus tuosta saada ylöpäin aukeava ja jonkinlaiset pumput siihen viritellä.Viikonlopun jälkeen ollaan taas viisaampia ja mahdollisesti uusia kuvia luvassa...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nyt niitä kuvia muutama lisää... Paljo ei taas hommat edenny viikonloppuna, mutta hiljaa hyvä tulee!
Muottina tällainen (kuvassa jo toki hiukan "räjäytettynä")Paljon vielä töitä, jotta olis edustuskelpoinen... Takaa vielä enemmän keskeneräinen... Ja ei tuota tasotetta ole ihan niin paljo mitä kuvat antaa ymmärtää
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tiedäksää mikä tuosta sinun protoluukusta puuttuu? TOYOTA-teksti kohokirjaimin!
Eli ei muuta kuin torinkulman Carlsonin tarjouskorista jyrsintä ostamaan, ja muotin korjuuseen.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Toyota -teksti tosissaan puuttuu...mutta pakko viedä rojektia eteenpäin...
Pohjamaalit tuli sipastua pintaan. Varmuuden vuoksi intertan primeriä, jotta ei lähde ruostumaan ![]() Pintamaalit vetästy pintaan ja saranointia suunniteltu...alkaa olla jo viittävaille valmis |
|
#5
|
|||
|
|||
|
pumput ja lukko vain puuttuu...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Pikkuhiljaa väkerretty valmiiksi...
Kaasujouset motonetista Lukkosysteemi...kopioitu naapurin autotallista Thadaa ja valmista on Seuraavaksi varmaan sitten taakse sähköistä kelainta, mietityttää vain mikä ero on kiinanvinssillä ja kiinanvinssillä...muutakin ko hinta....
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
jeps jeps
Nyt kun on tuo sähkökelainki vissiin tulollaan taakse, niin siihen liittyen muutamia kysymyksiä... - takarungon boksaaminen, kannattaako tehdä kiertymisen yms. kestävyyden vuoksi...? - Reloboxi jos tuonne akuille, niin kuinkas monen neliön piuhat riittävät tuonne taakse vetoon? - Kuinka paljo kärsii näissä muokata tuota takapuskuria, leimasedän puuttumatta asiaan. Voiko olla esim kokonaan omavalmiste!? Viimeksi muokannut mikkohen : 06.07.2009 08:51 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
| töpöhiluski rojekti | Holle | Maasturiprojektit | 47 | 13.01.2008 15:48 |
| Hilu Rojekti | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.05.2006 11:10 |
| M: Traktori vaikka pihatöihin!!/LINKIT KUVIIN | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 23.12.2005 20:53 |
| levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |