Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2009, 15:19
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Ja kun naputtelet lekalla sitä pakopesää irti niin yritä saada se mahdollisimman suorassa
jottei pesä väännä siipiä.
Kuumailmapistoolikin auttaa jo paljon mut kosaani ennemmin jos löytyy sellainen.
Ja tiivistyspintojen todella hyvä puhdistus ruosteenkorpusta ennen kasausta.

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O

Viimeksi muokannut bluevan : 30.05.2009 22:36
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.05.2009, 21:29
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Vaikeaksi menee pakopesän kääntö ilman kaasupilliä, rikot vain ahtimen. Siinä on tosi tiukka sovite johtuen siiven ja pesän pienestä välyksestä. Kunnolla lämpöä niin irtoaa helposti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.05.2009, 07:15
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Voi tosiaan olla niinkin tiukassa, et ei ilman kunnon liekkiä irtoa. Kovasti se pakopesä kestää kyllä lyödä, mut viisain jos käytät vähemmän kovia otteita. Jos saat kuumailma puhaltimella 600 astetta, niin se on vielä vähä. Taitaa kestää helposti 900 astettakin ja hetkellisesti vielä enemän. Joskus auttaa keskiosan lämmittäminenkin. Lämpöhän laajentaa, tekee tilaa ruosteeseen ym. epäpuhtauksiin ja jäähtyessään on niin ikään väljä. Useampi lämmitys kerta vie kans eteen päin, eli usein sinnikkyys palkitaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.05.2009, 10:01
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

kerran naputtelin kans yhtä pakopesää useempana päivänä pikkuvasaralla ja lopulta putos vasarasta koko pää. sitten pykälää isompi ja kyllä se siitä lopulta lähti! ja siipiä kannattaa pyöritellä sitten välillä kun rupee jo pesä irtoon, näkee ettei pesä väännä pian siipee/akselia kieroksi!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
bj:n turbotus lazze1 Tekniikka & Jutustelu 2 28.08.2008 21:06
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 08:52 (GMT +2).