![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ite olen ajellut HooJiilla noilla Maxxiksen Bugshoteilla MT754 (31-10,5-15) vuoden verran (myös talaven). Kilometrejä tullut noin 20 000 ja pari milliä kulunut pinnasta poies. Mielestäni yllättävän hiljaiset ja hyvät ajaa maantiellä, ainakaan hojoon ei tarvi yhtään olla hilijasemmat Eihän nuo tietenkään mitkään maastorattaat ole, mutta normi mutterrainit kuitenki. Ainoa huonopuoli noissa on että ovat Keijulla nostaneet hintoja toista kymppiä rattaalta. http://www.rengaskeiju.fi/page_1171021001775.html
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BIODIESELPURISTIN, mielipiteitä? | Urbancityboy | Chit-Chat | 21 | 29.06.2008 17:55 |
| Mielipiteitä oikeuksistani? | Jonzan | Chit-Chat | 27 | 12.04.2008 15:12 |
| dump valvesta kysyisin.... | Rullamuna | Tekniikka & Jutustelu | 72 | 27.08.2007 23:01 |
| discon startista kysyisin?? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.08.2007 12:48 |
| LJ:n jarruista kysyisin... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.01.2006 17:42 | |