![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Jamantti yrittää vaan saada tavaraa enemmän kaupaksi ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kenellekkään en suosittele enkä kehoita tekemään näin mutta itse olen jo jonkin aikaa ajanut ihan vain normiperäöljyillä ilman lukkolisäaineita. Kitka pitää hiukan paremmin kunnes sittein viimein laukeaa, kuulemma. Minulla nyt kaksi vuotta ölpät ilman lisäaineita ja näillä kisakilometreillä ihan OK ja äänetön. Ja "lukko" pitää sen minkä kitka pitää.
|
|
||||
|
||||
![]()
En yritä myydä mitään lisää!! Sama mulle mitä laitatte perään!! Kokemus vaan kertoo, että LS-lisäaineistetut peräöljyt ei toimi. Liian vähän lisäainetta!! Voi niitä silti käyttää, mutta saattaa joutua lisäämään lisäainetta kumminkin pullosta!!
Mutta niinkuin kirjoitin, mulle ihan sama mitä laitatte, korjataan sitten kun hajoaa, enemmän myyntiä mulle tulee niinpäin ;-) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Kokemus on osoittanut että Omegan, A sekä B mallissa, lukkoperässä ei toimi pakkasella kunnolla kuin yksi tietty öljy. Sitä saa BMW:n kautta ja samaa öljyä myös yhden öljy-yhtiön nimellä varustetuissa purkeissa. Ai mistäkö tiedän, yhtenä pakkastalvena muutama vuosi sitten vaihdeltiin peräöljyjä ihan urakalla asiakkaiden autoihin.
|
|
|||
|
|||
![]()
minä vaihdoin truupperiin peräöljyt(kitkalukko)..laitoin lukkoperä öljyt ja 1000km jälkeen kävi ääntämään ja pikkuhiljaa kävi lukko luistamaan...sitte vaihdoin öljyt ja laitoin lisäainetta..ääntäminen loppu mut lukko ei pidä enää niin hyvin ku aikasemmin...eli suosittelen lisäainetta lukkoperä öljyyn..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Asiasta aiheeseen, mitäs tuo mainitsemasi öljy muuten on? Castrolia varmaan kun BMW- liikkeestä on puhe? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jokainenhan saa tehdä niin kuin haluaa. Huumorilla pilke silmä kulmassa sen sanoin ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja niin vastasinkin
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty sj 413 perä | vertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.11.2008 16:12 |
hj:n perä | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.04.2007 10:37 |
hj:n perä | talli-paallikko | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2007 07:06 |
o:UAZ:n perä | mexico | O/M/V Muut | 2 | 17.10.2005 21:45 |
O/V .bj 40 perä | mörkö. | O/M/V Muut | 0 | 28.05.2004 18:41 |