Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.05.2009, 17:21
stoni stoni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: anjalankoski
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo Näytä viesti
Vituttaa nyt vaa ku ei tuu öljyä sinne turbolle asti, tiiä mitä sieltä saa ruveta remontteeraan, ei kait noista oo pahemmin öljypumppuja menny. Jännä ku laturille tulee öljyä ja siitä letkusta haarotettu turbolle, käytin sitä banjoa auki ku kone oli käynnissä ja rupes heti lorisemaan, mutta siittä ylemmäs ei jaksa nousta
oletko varma että laturin öljyputki on pää öljy kanavassa? ite ottaisin haaroituksen öljynpaine anturilta...ja en kyllä mitää rallyformulaa tommoseen moottoriin kippais...jotain 15w/40 kesäksi ja ehkä talveksi 10w/30...muttei kyl mitään synteettistä...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.05.2009, 17:26
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Ainaki vanhassa koneessa, joka oli sitä uudempaa mallia, oli tuo öljyntulo turbolle juurikin tuosta samasta banjosta lohkon kyljestä ja hyvin toimi, en tiedä sitte oisko siinäkin jotain eroa ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.05.2009, 18:00
stoni stoni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: anjalankoski
Viestit: 79
Perusasetus

meinasin vaa ettei siin lohkossa ole mitää supistinta?? mut öp-merkkivalo on ainakin pääöljy kanavassa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.05.2009, 18:23
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Ja maalaisjärjellä ajateltuna ois tuo öljynpainekelloki pääkanavassa, taidan huvikseen koittaa huomenna hakea siihen sen mekaanisen mittarin liitännän lisäks haarotuksen turbon öljylle
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2009, 18:56
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Eihän ne paskakikkareet siä turbossa ole vaan kuminpaloja öljyletkun sisältä, ja letku turvonnut tukkoon?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.05.2009, 18:58
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Ei oo letkukaan tukossa, se on koitettu kyllä. Ja ihan kovilta kökkälöiltä ne tuntu, tosin voihan tuo kumikin olla kovaa, mutta letkussa ilma kulkee ainaki tosi hyvin läpi
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.05.2009, 19:22
stoni stoni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: anjalankoski
Viestit: 79
Perusasetus

pakko kysyy, mut ei kai ole käynny sellanen lipsahdus että olet vahingossa liitäny ahtimen öljy letkun laturin paluu letkuun etkä paine letkuun??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:34 (GMT +2).