![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ainaki vanhassa koneessa, joka oli sitä uudempaa mallia, oli tuo öljyntulo turbolle juurikin tuosta samasta banjosta lohkon kyljestä ja hyvin toimi, en tiedä sitte oisko siinäkin jotain eroa ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
meinasin vaa ettei siin lohkossa ole mitää supistinta?? mut öp-merkkivalo on ainakin pääöljy kanavassa..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ja maalaisjärjellä ajateltuna ois tuo öljynpainekelloki pääkanavassa, taidan huvikseen koittaa huomenna hakea siihen sen mekaanisen mittarin liitännän lisäks haarotuksen turbon öljylle
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eihän ne paskakikkareet siä turbossa ole vaan kuminpaloja öljyletkun sisältä, ja letku turvonnut tukkoon?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei oo letkukaan tukossa, se on koitettu kyllä. Ja ihan kovilta kökkälöiltä ne tuntu, tosin voihan tuo kumikin olla kovaa, mutta letkussa ilma kulkee ainaki tosi hyvin läpi
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
pakko kysyy, mut ei kai ole käynny sellanen lipsahdus että olet vahingossa liitäny ahtimen öljy letkun laturin paluu letkuun etkä paine letkuun??
|