![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo mielipiteitä monia ja omani on, että automaatti. Manuaalia ja automaatteja ollu ja molemmista löytyy huonot puolet ja hyvät, mutta mun ajotyyliin ja kisatouhuihin vaan automaatti on ollu paljon parempi. Jokainenhan loppupelissä tekee omat valintansa kuitenki itse ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mun tapauksessa sen valinnan tekee automaatti.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
|
#3
|
|||
|
|||
vaihteisto
nyt rupeaa vaaka kallistumaan automaatin puolelle kun on noin paljon tullu kannatusta automaatille!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei ole automaattia eikä inva pysäköintilupaa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Automaatti manuaalikoneistolla ja käänteisellä kaaviolla.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Äijät höpisee automaatin vedenkestävyydestä, moottoreihin ne rakentaa kaikenmaailman snorkkeleita ja akseleihin paineilmajuttuja, mutta mistäs sinne automaattiin muualta kuin huohotinreiästä pääsee vettä, vetää siitä letkun vaan tarpeeksi ylös.
Niin ja kokonaisvälitys mun lelussa on n. 1:22, renkaat 39,5 ja moottorissa woimaa hieman enemmän kuin keskiverto peleissä, laatikon lämmöt nousee vain silloin kun joutuu matelemaan muiden perässä, heti kun saa kierrokset kohdalleen niin lämmöt pysyy kurissa. Ääni automaatille ja piste. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Paulin autosta en tiedä, mutta tossa mun keksinnössä tulee alkuun olemaan 3.06 x 1.96 x 4.56 = 27.3 kokonaisvälitys. Eli nuo on TH700 ykkönen, NP205 hidas puoli ja perän välitys. Ja rengaskoko ei vaikuta tuohon kokonaisvälitykseen.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
toki sen ymmärrän ettei rengas koko vaikuta mutta ihmettelin kun osa sanoo kokonaisvälitykseksi 60-70 n.36" renkailla ja nyt 22-27 39,5" renkailla niin aika isolta erolta tuntuu.... mut maku asioita kai nämäkin
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Mulla ei ole alennusvaihdetta ollenkaan jakolaatikossa, th350 automaatin ykkönen muistaakseni 2,52 ja mogin akseleissa n. 8,8, tekee yhteensä n. 1:22 ja ei sovellu mihinkään hitaaseen hiipimiseen, turbiinin tartuntanopeus eli stallspeed on n. 3500rpm.
Kyllä se kokonaisvälitys saa olla lähempänä 1:50-60 (tai enemmänkin), varsinkin jos pitäis hitaasti kulkea pidempiä matkoja. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Eikä automaatti välttämättä tartte niin hitaita välityksiä ku manuaali. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään AMC 360 V8 + T-18 4v. manuaali | GPV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.03.2009 22:01 |
| automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
| BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
| automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
| manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |