Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.04.2009, 21:03
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Oikea ruiskuhan se tosiaan taitaapi olla, kun onhan samuraita ollu oikeana ruuttana jo 90 luvun alussa..

Sitten vois veikkailla imuilman ja moottorin lämpötunnistimia, etenkin moottorinlämpötunnistin voi aiheuttaa pahojakin vammoja käyntiin jos arvot metässä.

Nämähän voi mitata yleimittarilla jos löytää ohjearvot mittauslämpötiloineen.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Samurai ongelmia KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 4 21.02.2009 08:08
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku MrShit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.05.2006 22:27
Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi MrShit Tekniikka & Jutustelu 13 21.04.2005 11:22
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 16:05 (GMT +2).