![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Oikea ruiskuhan se tosiaan taitaapi olla, kun onhan samuraita ollu oikeana ruuttana jo 90 luvun alussa..
Sitten vois veikkailla imuilman ja moottorin lämpötunnistimia, etenkin moottorinlämpötunnistin voi aiheuttaa pahojakin vammoja käyntiin jos arvot metässä. Nämähän voi mitata yleimittarilla jos löytää ohjearvot mittauslämpötiloineen.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki Samurai ongelmia | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.02.2009 08:08 |
| hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
| M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
| Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.04.2005 11:22 |
| LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |