![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo kyllähän tuo on ollin tuotos
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
asiallinen kötöstely
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kuukausi aikaa viimeistellä safarikuntoon,ja EHDOTTOMASTI tuut sitte tolla.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No eipä tossa oikeestaan ole muuta kuin ohjauksen fiksaus, mutta yleensä noi projektit on levähtäny liianki mittaviks. Täyshydraulisen ohjauksen kilkkeet olis tossa jo olemassa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Komee peli on
__________________
Se on mahduttava kun kerran vihitty. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eikös tuan vielä sais kilpien väliin? pikkurenkailla siis.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mä luulen, että noi akselistomuutokset on vähän liikaa katsurille... Jaa nii onhan siel muutakin.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
__________________
Mouho Motorsport |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Mouho Motorsport |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Tuon nivelen kestävyyden varmaan voinee ajatella niin että sillä on noin viidesosa siitä kuormituksesta mitä sillä on "oikealla" paikallaan ollessa kun tuossa tulee vielä perän välitys väliin ennen rengasta. Sen seuraavan vetonivelen kestävyydestä varmaan kannattaa ennemmin huolestua...
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
No tossa on toi Volvon B21 kone, eli 2,1 litraa ja 98-107 hevosvoimaa. Kaipa ihan soppeli kone automaatille.
Mitäs täällä puhutaan pahvista ja lasikuidusta? Kumpainenkaan ei kuulu tähän proggikseen...
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ne tuli poistettuu aikanas, vai miten se ny oli
![]() Olet pistäny tuulemaa, hyvä homma, meni oikeelle miehelle Edit: Ai nii, luulen et nyt alkaa kääntyy... Viimeksi muokannut jason : 29.03.2009 09:13 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Joo ihan hyvä aihio on. Toi perhe-elämä vain tuo haasteensa verstaassa häärimiseen...
Mietin vain, että kun nuo ohjauskilkkeet on puimurista peräisin, niin siinä ei mielestäni ollut mitään ylipaineventtiiliä erikseen ohjaukselle... Pitäisköhän laittaa shokkiventtiili ohjaukseen vai ei? Edit: ja vastaan näin itselleni, että ohjauksen paine meni puimurin venttiilipakan kautta, ja siellä tais olla shokkiventtiili. Edit 2: Ei tarvita mitään shokkeja, orbi hoitaa kaiken. Ohjaus oli siis täysin oma piiri ilman shokkeja. Viimeksi muokannut Mutamies : 04.11.2009 10:58 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep tuli taloon... | offipete | Maasturiprojektit | 20 | 04.04.2008 18:25 |
| Hoyakka tuli taloon | Berkele | Maasturiprojektit | 2 | 16.04.2007 15:55 |
| Blondi tuli taloon (HJ) | pee | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 31.03.2005 22:09 |
| Koira tuli taloon... | Carlos | Rakas Päiväkirja | 15 | 10.01.2005 11:46 |
| Talbotti tuli taloon. | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.12.2004 21:40 | |