Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.03.2009, 19:56
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mitenkäs tuo käytännössä toimisi? kun aloittelijoia ollaan.

Siellä on jousen takapäässä,hytin lattiaa päin semmoset pitkät pultit joissa tuplamutterit. Sieltä kun kiristää niin auttaa.
ja etupää rungosta pukeille että on kevyempi ruuvailla!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2009, 22:01
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mites on porukat korottaneet lava mitsuja tai vastaavia vääntösauvallisia jousituksen osalta. Korin korotus vaikuttaa ihan suht. helpolta hommalta, vähän oikoo sähköpiuhoja, jatkaa muutamaa letkua, oikaisee jarruputket ja kytkimen letkut yms.pientä ja etrasta nylon tankoa väliin. Minkälaisia levike retkaisuja olette tehneet ko. automalliin? Palstaa lukiessa OFFI kuume vain kasvaa, vaikkei ole ajanut 50m enempää Mieltä silti vielä askarruttaa:
-Mistä ja mikä vinssi keulille. Kiinalainen, kannattaako?
-Minkä mallinen nautarauta olis hyvä.
-Tasauspyörästön lukot, ekaks ainakin taakse, mutta mistä mallista lainataan.
-Minkä moinen tulee olla hi-liftin kiinnitys piste (ainakin tukeva?)

Nää nyt ekaks tuli mieleen, lisätään kun rakentavaa kritiikkiä/neuvoja tulee

Projekti on nyt vähän tylsässä pakkelointi vaiheessa. En tykkää yhtään tosta pakkeli pölystä, mut kai se on vaan pakko. Ettei vaan tulis liian hyvä

Projektille löytyi just deadline. Manse Trophy, jos sinne pääsis.

Viimeksi muokannut JP80 : 14.03.2009 21:45
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2009, 09:11
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Etu jousituksen korotus muuten kun vain kiristämällä on vaikeampaa ellei sitten saa vaihdettua koko ylätukivartta,koska siinä ei ole pultattavaa palloniveltä johon olis helppo tehdä korokepalat.

Mutta ehkä jos aikoo viedä harrastusta eteen päin ja hankkia kalliita varusteita niin kannattaa myös tutkia että onko tuo mitsu paras valinta kuumaverisen maastoauton aihioksi.

Jos laittaa vinssin niin rautaa täytyy ainakin lisätä keulaan aika paljon että saa tukevan kiinnityksen.

Mulla on niissä alkuperäisissä puskurin kiinnikkeissä Kohtuu raskastekoinen oman käden tuotos "kenguru" rauta ja on ainakin toistaiseksi kestänyt liftillä nostoa ja vetoa mutta kaikki kesto on vielä kiinni niistä neljästä M12 pultista joten nimitän sitä lähinnä valotelineeksi.

Ja kyllä se vähän voi harmittaa kun se vasta pakkeloitu ovi ja helmat hankaa sitä kuution kivee,muuta sehän on tätä harrastusta!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2009, 10:50
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja Eihän tuo mitsu taida paras offi aihio olla myönnetään, mutta mikäs sitten olisi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2009, 11:22
PL:n Avatar
PL PL ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.08.05
Sijainti: Mertie, Finland.
Viestit: 553
Perusasetus

L-200 korotus


Aikanaan oman Mitsun korotuksen tein: Vääntösauvoja vähän kiristäen,korikorotus nylontangolla 65mm edessä,takana 0.Renkaat 31x10,5-15 8" vanteilla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	PL-IM000291.jpg‎
Views:	1293
Size:	97,1 Kt
ID:	4112  
__________________
-Muistitko tänään-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2009, 21:44
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Projektissa rupee pakkelointi olemaan loppusuoralla. Pientä viilausta vielä ja sitten hiontaväri pintaan ja taas hinkkausta. Jos ens viikon aikana sain pintavärin päälle niin hyvä olis. Kuvia pakkelointi vaiheesta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	14032009484.jpg‎
Views:	771
Size:	92,5 Kt
ID:	4143   Click image for larger version

Name:	14032009481.jpg‎
Views:	757
Size:	96,4 Kt
ID:	4144   Click image for larger version

Name:	14032009482.jpg‎
Views:	820
Size:	96,7 Kt
ID:	4145   Click image for larger version

Name:	14032009483.jpg‎
Views:	881
Size:	96,3 Kt
ID:	4146  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2009, 22:43
mitzuman:n Avatar
mitzuman mitzuman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.08
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Projektissa rupee pakkelointi olemaan loppusuoralla. Pientä viilausta vielä ja sitten hiontaväri pintaan ja taas hinkkausta. Jos ens viikon aikana sain pintavärin päälle niin hyvä olis. Kuvia pakkelointi vaiheesta.

sehän alkaa pikku hiljaa valmistua käsiin, uusia kuvia odotellessa millä vauhdilla etenee
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.03.2009, 03:37
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja Eihän tuo mitsu taida paras offi aihio olla myönnetään, mutta mikäs sitten olisi
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.03.2009, 08:32
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
Toisaalta Toyotaan sen lukon ja paljon muutakin saa aika paljon helpommalla kuin mitsuun.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.03.2009, 10:50
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mistäs sen lukon tähän mitsuun sitten helpoimmin saa? Taka-akselille näin aluksi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 17:48 (GMT +2).