![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ai jahas? Jotain muutakin kun tuloslista vai? ![]() Tuloslistankin kyllä sain jälkikäteen pyytämällä kilpailutoimistosta ![]()
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vai oiskohan arvonnassa osunu kohdalle?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
ONNEA KAIKILLE VOITTAJILLE!!!!
oli tuloslista protoissakin erillaista luettavaa tällä kertaa = lisää VOLVOJA kärkeen ![]() t:sami
__________________
Klassinen Letukka ´55 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
M12 Harbor Cruisers Trailer Team kiittää järjestäjiä sekä kanssakilpailijoita, kivaa oli.
Ihme ja kumma rangerooveri ei juurikaan oireillu kisan aikana, vaikka ei ollut edes huoltoa mukana; 2kpl vilkun sulakkeita ja 2kpl työvalokatkaisijoita meni oikeen rikki. Takavinssi jumittui kerran ja piti naru puukottaa poikki. Takana alatukivarsissa ainakin toisessa on näköjään huono pusla ja muuten kuin asfalttitiellä oli oikeen mielenkiintoinen nelipyöräohjauksen tunne. Peltitöitäkin joutuu tekemään, takakulma raapaisi korsun seinään ja meni parikyt senttiä sisään. Sitte kun kerran päästi kartturin rattiin, turmeli se toisen etulokasuojan lähes korjauskelvottomaan kuntoon. Saattoi vaikuttaa että ohjeistin vinssaamaan autoa kyljellään pois rastilta 140. Öljynpaineet oli jyrkissä ylämäkivinssauksissa hukassa ja välillä kireä foffimoottori pyöri väärinpäin pikkuykkösellä kun koitti vaihteen varaan jättää rastille ![]() Kolme keskimmäistä aluetta tuli kerättyä kokonaan lukuunottamatta sitä leivinuunia. Grillailtiin rauhassa makkaraa, seurattiin remonttia ja kisakeskuksessa käytiin kahvit juomassa, eli ei hirveitä kiireitä pidetty. Viimeisenä suunnistettiin pohjoiseen, siellä innostus pikkuhiljaa hiipui siinä neljän ja kuuden välillä. Kaikki energia meni varmaan suzukien ihailemiseen, kun niitä kävi sieltä metsästä keräämässä ![]() Oli kyllä mielenkiintoista hinailla toista autoa siellä pohjoisimmalta alueelta kisakeskukseen. Lumisella tiellä ylämäissä meinas pito loppua kesken vaikka otti jonkin verran vauhtia ja lukot päällä veteli. Seuraavalla osuudella osittain sulat ajourat ja polanteet aiheuttivat hieman vetelyä ja nykimistä pidon hävitessä aina joltain pyörältä. Olisko muuten mahdollista saada tuloksien yhteyteen joukkueiden henkilömäärä? EDIT: Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut baxxter : 09.03.2009 09:55 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas tähän vähän meidänkin tarinaa kun muutkin kertoilee:
Mites kutes... sijoitus 16. eli 1 cuppipiste takataskussa. Ja oikeastaan POORin ansiosta. Meillä meni korjaamohallissa 5 tuntia kaikkinensa. Vinssin rullakita repes irti ja samalla vaijeri poikki ekassa vinssauksessa. Samalla vinssipetikin osittain repes irti. Se korjattiin ja hitsattiin suoraan runkoaisoihin kiinni. Toimi loppureissun loistavasti. Etuarbbi lakkas toimimasta vuodon vuoksi. Kaitsun ohjeilla saatiin toimimaan. Arbin sähköt hävis mutta löydettiin viallinen liitos. Lämpöongelmia oli kun flektit ei aina pelittäny niinkin piti. Joko lähti releeltä piuha irti tai sulakerasia löystyi..näitä molempia vuoron perään. Koneessa oli enemmän ja vähemmän käyntiongelmia koko kisan...Kaitsun ohjeilla opittiin säätämään jakajaa sillain että 3 h tais toimia niinkuin piti...lopuksi alkoi snorkkelista kuulua kauhea naputus joka sitten sekoitti lopunkin käynnin, hyvä kun päästiin takaisin kisakeskukseen...kone kaput...Ajoaikaa olisi ollut vielä 3 tuntia...vaihdelaatikosta hävisi pakki, kisa-alueella korjailtiin Mikki3011:n ohjeilla ja painuttiin korjaamohallille... POOR (jaakko) ei luovuttanut vain kaivoi vian esiin... tämä salamakäsi joka vaihteita vaihtaa oli saanut pakin siirtäjän hahlosta putkisokan poikki...no POOR näppäränä poikana vaihtoi sokan ja taas pakki löytyi... samalla laatikkoon tiputettiin vähän ylimääräisiä jousia...ei ajossa ainakaan pahasti rutissut ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Iltaa
P16 MRM-purku kiittää järjestäjiä upeasta kisasta! oli kiva viettää vuorokausi hakien sopivan haastavia ja mielenkiintoisia rasteja. Järjestäjillä ei ole ollut mielikuvituksen puutetta kun ovat rasteja laitelleet.. ![]() Lisäksi pientä kysymystä tuloksista.. Mistä johtuu piste erot hyväksyttyjen rastien listalla ja lopputuloksissa? kyseessä P11 team VolDis Finland 3520p. ja rastilistalla 3934p. Ei ole ainakaan merkattu virhepisteitä? -kari- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pistäkääs kuva siitä "uuni" rastista...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ottiko kukaa kuvaa siitä pienestä puu puuhastelusta kun Masa ja Jeepper nosti mut "donitsina" puuhun ...
Tapsa tais ainakin olla kameran kanssa siin... voisko sen kuvan saada näkyviin...? ![]()
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
#9
|
|||
|
|||
![]() helppooooooo
oltiin taas mukana mut jos tää meenee tohon et isolla autolla ei saa rastia niin ei tunnu kivalta! olin itse sitä mieltä yöllä että kaikki haidaan mut eihä me mahduttu sinne uunii milään. mut Kilpeläisen Jukka otti kuulemmasen kun oli ottanu pyörän pois. oneksiolkoon Jukalle tosta suorituksesta ps. teillä tais olla aika kiire!!!!! Huomasin et on se peto menee se sun appari. KYLSE ON HIENOO KATTOO KUN TIIMI TOIMII
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
grazy ghosts x team 13 KIITTÄÄ. Ajoalueet oli ihan makeita ja uus autokin toimi ihan kivasti vaikkakin etulukko ei toiminut alunperinkään, ja sit ekalla vedolla narupoikki.,ei muutakun vaijeri takas kelalle ja menox.sit rupes menee kompuroita KOLMANNEN jälkeen päätetiin luopua lukoista,vedetään vanhaan malliin täyskaasulla ja vinsillä loput.no ajotyyli kostautui ja rupes renkaat tippuu vanteilta KOLME kertaa.no ei huolta lisää vauhtia vaan ,sit yhdessä pitkässä rinteessä MINIDISKO sammu eikä startaa ,akku tyhjä no oneex joku orkkisluokanPUNAINEN AVOSUITSA antoi virtaa peli tulille ja töx sammu sama uudestaan KIITOKSET kundeille siitä.no sammuhan se vielä kolmannenkin kerran.no ei hätiä härski lähtipummaa taas wirtaa ja joku kaveri MUSTALLA LJ:LLA sano antavansa virtaa KIITOS hänelle myos siitä ja taas pelit rokkaamaan ja kohti viimestä aluetta. Taka penki otti ansaitut unet olihan kundit juossu ihan h...na rinteitä ylös alas vaijerin kanssa.Lassin kanssa ruvetiin napsitiin pohjisen alueen rasteja ku vielä oli 4 tuntia dedlainiin.Aamu rupes valkenee ja itekin sai jotenkin taas lisä puhtia avo hakuulla oli helppoja rasteja ja suoria joskin aika jyrkiä vinssauksia KUNNES puheli soi kilpailutoimistosta huomenta olette tarvinut apuvirtaa joo kyllä KOLMASTI . muuten hyvä mut se vika kaiffari olikin ollut ratavalvoja ....palaverinpaikka ...no jatkakaa . Tunnin päästä taas puhelin soi kisa toimistosta huomenta , huomenta jury tuuminut ja päättänyt ULKOPUOLISENAVUN KÄYTTÖ tuomio kisasta diskaus eli hylky. ja kyllä rupes harmittaaaa.ei muutaku nokka kohti kisakeskust ja kotia.HAUSKAA OLI KUITENKIN JA HIENO KISA KIITOS JA KUMARRUS TEROLLE KOMPURASTA JUKALLE JA JYKLLE RENGASJUMPISTA ps JYKÄ suolla tavataaan pps JOTAIN UUTTA OPITTIIN TAAS AVUN ANTAJILTA PITÄÄ PYYTÄÄ HENKKARIT OTAA HUOLTOTILANTEESTA DIGIKUVIA .. Asia loppuunkäsitelty .MEIDÄN MOKA oulaisissa nahrään nyybinä minivesku PUNK'S NOT DEAD
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki onhan se auto pois saatava,mutta tässäkin tapauksessa olis pojat voinu ettiä ja odottaa toista autoa. T.Ipe Viimeksi muokannut Ipe64 : 09.03.2009 08:02 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos järjestäjille hyvästä kilpailusta ja vaivannäöstä Suzukin simpukan löytämiseksi. Ja löytyihän sellainen.
Kilpailu lähti ihan hyvin käyntiin vaikka olikin ruuhkaa. Ensimmäisellä rastialueellamme ehdimme keräämään melkein kaikki rastit ennen kuin Suzukin ohjausimpukka hajosi. Orkkissimpukoita ei kukaan koskaan ole rikkonut paitsi Kankku ja Pete varovaisella ajollaan niin ei sellaista sitten kenelläkään mukana ollut. Monet käyttää kuullemma jotain ihmeen ohjaustehostintakin joista tällainen maalaispoika ei ole kuullut kuin juttua. Kilpailukeskukseen päästiin ajamalla. Pienellä odottelulla saatiin Tiipeltä numero jossa oli simpukka ylimääräisenä. Ainoa ongelma oli että se piti hakea Kotkasta. Huoltohan meillä oli aina paikalla kun itsekkin olimme koska huolto olimme me. Käytiin sitten lainanavigaattorilla eksymässä Kotkan keskustan vilskeeseen. Noin 5 tuntia meni simpukanvaihtoruljanssiin joka tarkoitti käytännössä yhtä rastialuetta. Loppu ilta ja yö menikin ilman suurempia ongelmia vaikka Suzukin käynti ei ollut ihan sellaista kuin olis voinut olla. Kiitos Kesikselle hyvästä suunnistuksesta ja köydenvedosta, Baxxterille ja Veejiille myötäelämisestä ja itselleni räikkä Warnin ostosta. Marko / S18, Team Auto 10 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä | Kentsu | Tapahtumat | 32 | 02.03.2008 17:34 |
Offivarusteen sivuista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 14.01.2008 20:53 |
Offivarusteen Xenonvalot! | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.06.2007 18:25 |
America LOST to Iraq in Pentagon wargame | MäIte | Terrorism | 0 | 01.02.2003 17:18 |