Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 19.02.2009, 23:33
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JanneBlomgren Näytä viesti
Kyllä minulle käy hyvin räikkäshifteri. Käännetyllä kaaviolla, ja shifteri (Hurst Pro-Matic 2) pikkaisen viilattu niin että pakille asti menee keppiä nostamatta tai painamatta. Näin pakin ja ykkösen väliä kepittäessä ei tarvitse kuin keppiä sohaista kaksi kertaa ja haluttu pykälä on silmässä.

Tuohon shifteriin jotenkin ehkä sais sellaisen pakkikepin, jota tölväistyä on aina pakkivaihde päällä.
En ole vielä sitä toteuttanut mutta ehkä joskus.
Mulla oli viilaamaton promatikki kadulla volvossa ja se ois ollu tuskaa maastossa normaalikaaviolla. Mutta käänetty kaavio ja viilaukset muuttaa toki tilannetta.

Kaverilla on chevy pickupissa joku B&M mega räikkä ja siinä on sellanen ite tehty pikkukeppi lisänä josta taaksepäin vetämällä saa "pakkoykkösen" päälle laakista. Ja sitten voi räikällä vaihtaa eteenpäin. Jotenkin noin vois ehkä tehä sen pakkikepinkin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 15:57 (GMT +2).