![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kyllä sillä enimäkseen metässä meennään, mutta kyllä tielläkin pitää ajaa. Kilvellinen vehje kuitenkin kyseessä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saapi noihin paineilmatoimisia lukkoja taakse ja eteenkin, mutta ei ne lukot tee tietä onneen.... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja 2-Gen pajerossahan on mitsun 100% tehdaslukkoakin, joka on myös paineilmatoiminen. Jos sellaisen akselin/perän saa jostain, niin sekin on yksi vaihtoehto.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kysy nimimerkiltä jussukka85 , sillä oli pätkäpajero aika pitkäänki ajossa kemppi sekä edessä että takana ja napalukoissa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
SS-vaihteistolla olevissa autoissa etuakselin kytkentä on alipaineella, muutoin normaalisti mekaaninen kytkentä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
On mahollista että on kitkalukko takana tai sitte ei. Mulla ollu kaksi -88 vuoden pätkäpajeron perää osina ja toisessa oli kitkalukko ja toisessa avoin perä. Kemppilukko ihan hyvä ratkasu taka-akselille,jos ei aja talvella (pyörähtää tosi helposti lukko päällä pätkä vielä herkemmin ku pitkä) ja on toinen perä heittää katastukseen. Kestää kyllä ja toimii varmasti, eikä syö rengastakaan niin pahasti ku vois kuvitella. Eteen en kemppiä suosittele... menee tosi jäykäksi ohjata ja tehostaja ei kauaa kestä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edittiä: Mitsu foorumil on yks hemmo joka vaihto gen1 pajeroon gen2:sen 4.625 perät (8")... ja tuohon ko. välitykseen sai arbin lukon etuperään, muita avattavia sinne ei koneistamatta taida saahakkaan Edit2 edit orgis edit txt 4.875-> 4.625 ![]() Viimeksi muokannut mki : 24.02.2009 19:08 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Väärin sielä on paineilmatoiminen lukko. Mutta kompressori toki lähtee käyntiin sähköllä kuten ARB:ssäkin. Mitsun oma tehdaslukko toimii ilmalla, ei sähköllä.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Minkä lainen/miten pitää vakio kitka lukko jos se toimii. ja jos sitä ei ole kiristetty?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mulla 86:ssa pajerossa kitkalukko pitää todella hyvin, vaikka tiettävästi kukaan ei ole kiristänyt sitä. En ole avannut perää, joten sen kunnosta en sen paremmin tiedä. Kemppiä ei siellä kuitenkaan ole.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#12
|
|||
|
|||
![]()
No täytyy toivoo että ees jotenkin alkaa pitämään kun saa öljyt vaihdettua.
__________________
Ainoastaan ahdin korvaa puuttuvan kuutiotilavuuden |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Pätkä pajeroon taakse lukot | Pylkas | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.11.2008 14:54 |
Ostetaan Manuaali lukot pajeroon | Osmo87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.11.2008 11:11 |
M: HJ-60 -88 100% lukot | juhasiren | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 10.06.2007 23:42 |
BJ:n lukot | tmato | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.01.2005 23:01 |
Lukot | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.06.2004 19:38 |