![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Rytarilta hyviä vinkkejä. Kaikki ruoste vaan kerralla pois, ja koittaa saada saumojen paikat edes jotenkin järkevästi. Oikiastaan hyvä topikki, kun Blazerin myyntihalut jotensakin hiipuu, vaikka ilmotuksen nyt laitoinkin - pitkällisen harkinnan tuloksena.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitää huomenna miettiä tota uudestaan. Toi rytarin ehdotus olis ainakin tosi hyvä ja saatan sen jopa toteuttaakin. Noita ikkunoita pitäisi myöskin katsella huomenissa.
![]() E: ja semmonen vielä, että mulla on ikää vasta vajaa 17.v
|
||||
|
||||
![]()
eipä toi sun ikäs auta oikeastaan muuhun kuin siihen että ompa ainakin aikaa rakentaa enneku pääset laillisesti sillä tien päälle itse ajeleen
![]() harmi kun vanhan palstan kuvat ei näy, siellä olis ollu muutamia kuvia tosta mun lehmän peltihommista... |
|
||||
|
||||
![]()
Luin sitä sun projektias vähän sen jälkeen kun se tuli.
![]() ![]() Huomenna olisi tosiaan vuorossa öljyjen vaihto, ikkunoiden silmäilyä ja suunnittelua tuon lattian kanssa. Ajattelin päästää rälläkällä pois suurinpiirtein noin kuin rytari piirsikin. Sitten taitellaan sopivat palat ja heppailen ne kiinni. Täytyy katsoa milloin saa sitten itse saumat vedettyä, kun on laitteet epäkunnossa.. Huomenna kuitenkin uutta kuvaa ja neuvoja olisi kiva saada sitä mukaa kun homma etenee. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli sama ruostehomma (eikö kaikki blaizerit oo sama ruostehomma?)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aikalailla samalta näyttää (ennen korjauksia) kuin mullakin nyt.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
itellä varmaa samat paikkaukset eessä...viel ei oo kerenny purkaa omaa letukkaa...mut sen verta tiiän et lämppärin kennon kotelon ympärilt joutuu hitsailee ku vuotaa vettä sisälle
|
||||
|
||||
![]()
mä käyttänyt ruostumaton 1,2-1,5mm paksu peltejä
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään käyttis polo | HELLE | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 11.09.2008 08:28 |
M:Mazda 626 2.0 -85 varmatoiminen käyttis | Roadstar | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 23.02.2008 17:24 |
M. Talviauto/käyttis. | 454SS | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.12.2007 20:19 |
O:Tyttärelle käyttis***Ostettu*** | Käyttäjä | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.12.2007 17:50 |
O: Halpa käyttis | pee | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 03.11.2007 01:56 |