![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tämä yksilö on vuodelta -79
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
akseliin korjaus, ne on salisburin akselit mutta danan välitykset sopii kyllä,noin 500 euroa uutena ,murrokset ei ole ristikolla
meillä auto on ollut 21w yksi vetari poikennut, kumminkin laasosen tuukkakin on ajanut autoa, auto on siis saanut sikaa. soita jos tulee kysymyksiä tai pohdittavaa 045 11 22 588 TOMMI INGMAN |
|
#3
|
|||
|
|||
kone swappi
Mulla on rakenteilla Nukarilla (tuusula) Pentu jossa on laitettuna B21 kone kiinni joten jos lähimailla on epätietoisuutta swapin onnistuvuudesta ja toteutuksesta niin saa soittaa ja tulla ihmettelemään peliä livenä Mulle voi soittaa 0400-834425 Riksa
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Noniin paljon olis pytäny saada aikaan tällekkin projektille mutta toisin kävi, kevät meni jo ja kesäkin alkaa olla ehtoopoulella, aika ei vaan riitä joka paikkaan mutta kerkesin sentään siivota roskat ja nostamaan duuni kaverin kanssa kaivinkoneella katon pois vollesta...no on sekin jotain
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
No niin katon poiston jäkeen autosta poistettiin: penkit, työkalulaatikot ja hieman pahimpia ruosteita.
Työkalulaatikko lähti sorkkaraudalla kovasti vääntämällä, oli muuten aika lujaa kiini. Sen jälkeen näytin korille hieman puukkosahaa ja rälläkkää ja katkasin sen takaovi aukkojen kohdalta jättäen moottorikopan reunat ainkin viellä toistaiseksi olemaan. Viimeksi muokannut Kumikameli : 20.10.2009 15:56 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Korin ja korikannakkeiden katkaisun jälkeen kampesin sitten takaosan pois, jonka mukana poistui n.70% mätä vioista
![]() Kuskin pouli takaosasta retkahti heti kun oli mennyt takarenkaan ylitse ![]() ![]() mutta runko ja tankki näytti yllättävän ehjältä noin silmämääräisesti tutkailtuna tuohon rungon päälle varmaankin teen tasaisen lavan tai jotain sinne päin ainakin
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen" |
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olisko pikku-volvon renkaat pienemmät, kuin porttaali-volvon?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
| Pikku kysymys | Skorpioni | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 9 | 27.06.2009 17:02 |
| Myyty pikku mönkkäri | ZAU | O/M/V Muut | 14 | 16.01.2009 19:28 |
| Myyty: Pikku G | H_Nietu | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.02.2008 22:47 |
| pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 | |