Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.01.2009, 16:37
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sotarauta Näytä viesti
Vallan nätti Valppi. Ja ikää pennulla oli?
Tämä yksilö on vuodelta -79

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.02.2009, 16:42
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

akseliin korjaus, ne on salisburin akselit mutta danan välitykset sopii kyllä,noin 500 euroa uutena ,murrokset ei ole ristikolla

meillä auto on ollut 21w yksi vetari poikennut, kumminkin laasosen tuukkakin on ajanut autoa, auto on siis saanut sikaa.

soita jos tulee kysymyksiä tai pohdittavaa 045 11 22 588 TOMMI INGMAN
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.06.2009, 22:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kone swappi


Mulla on rakenteilla Nukarilla (tuusula) Pentu jossa on laitettuna B21 kone kiinni joten jos lähimailla on epätietoisuutta swapin onnistuvuudesta ja toteutuksesta niin saa soittaa ja tulla ihmettelemään peliä livenä Mulle voi soittaa 0400-834425 Riksa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2009, 11:09
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

Noniin paljon olis pytäny saada aikaan tällekkin projektille mutta toisin kävi, kevät meni jo ja kesäkin alkaa olla ehtoopoulella, aika ei vaan riitä joka paikkaan mutta kerkesin sentään siivota roskat ja nostamaan duuni kaverin kanssa kaivinkoneella katon pois vollesta...no on sekin jotain
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Hiace,volvo,yms 008.jpg‎
Views:	888
Size:	97,2 Kt
ID:	7067   Click image for larger version

Name:	Hiace,volvo,yms 011.jpg‎
Views:	866
Size:	99,3 Kt
ID:	7068   Click image for larger version

Name:	Hiace,volvo,yms 010.jpg‎
Views:	917
Size:	96,3 Kt
ID:	7069   Click image for larger version

Name:	Hiace,volvo,yms 012.jpg‎
Views:	941
Size:	101,9 Kt
ID:	7070  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.10.2009, 15:54
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

No niin katon poiston jäkeen autosta poistettiin: penkit, työkalulaatikot ja hieman pahimpia ruosteita.

Työkalulaatikko lähti sorkkaraudalla kovasti vääntämällä, oli muuten aika lujaa kiini.

Sen jälkeen näytin korille hieman puukkosahaa ja rälläkkää ja katkasin sen takaovi aukkojen kohdalta jättäen moottorikopan reunat ainkin viellä toistaiseksi olemaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 014.jpg‎
Views:	542
Size:	99,5 Kt
ID:	8561   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 015.jpg‎
Views:	545
Size:	93,3 Kt
ID:	8562   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 016.jpg‎
Views:	564
Size:	88,8 Kt
ID:	8563   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 017.jpg‎
Views:	531
Size:	92,4 Kt
ID:	8564  

Viimeksi muokannut Kumikameli : 20.10.2009 15:56
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.10.2009, 16:09
Kumikameli:n Avatar
Kumikameli Kumikameli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 595
Perusasetus

Korin ja korikannakkeiden katkaisun jälkeen kampesin sitten takaosan pois, jonka mukana poistui n.70% mätä vioista

Kuskin pouli takaosasta retkahti heti kun oli mennyt takarenkaan ylitse mutta runko ja tankki näytti yllättävän ehjältä noin silmämääräisesti tutkailtuna tuohon rungon päälle varmaankin teen tasaisen lavan tai jotain sinne päin ainakin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 020.jpg‎
Views:	788
Size:	95,8 Kt
ID:	8566   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 021.jpg‎
Views:	778
Size:	94,9 Kt
ID:	8567   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 023.jpg‎
Views:	788
Size:	98,2 Kt
ID:	8568   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 024.jpg‎
Views:	752
Size:	97,8 Kt
ID:	8569   Click image for larger version

Name:	Kuvia puhelimesta 20.10.09 025.jpg‎
Views:	835
Size:	97,4 Kt
ID:	8570  

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.10.2009, 16:23
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.018
Perusasetus

Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen"
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.10.2009, 18:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Lainaus:
Onko nuo allaolevat (pinnatut?) renkaat minkä kokoiset?
Muistaaksein pikku Volvossa taitaa rengaskoko olla alunperin 280x85x16 "Lappalainen"
Kävin kolme vuotta sitten katsomassa tuota harmaata pikku-volvoa. Alla oli goodyearin lapikkaat, mutta varapyörä oli pienempi.

Olisko pikku-volvon renkaat pienemmät, kuin porttaali-volvon?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pikku e? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 59 21.02.2013 18:16
Pikku kysymys Skorpioni Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 9 27.06.2009 17:02
Myyty pikku mönkkäri ZAU O/M/V Muut 14 16.01.2009 19:28
Myyty: Pikku G H_Nietu O/M/V Ajoneuvot 9 10.02.2008 22:47
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20


Sivu luotu: 08:33 (GMT +2).