![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() mahtoks koopee korotella ton ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Offivaruste nuo on korottanut. Ellei hinta ole paljon muuttunut, niin on 3000e. Siis asennettuna
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
kohtuu suolaiselta kuullostaa hinta... Osaako kukaan sanoa onko tuossa jotain isompia ongelmia jos tuota itse korottais sen 3 tuumaa? jääkö rattiakseli lyhyeksi tai jotain muuta vastaavaa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
[[[Ohjaamoa on nyt nostettu 60mm korista. Kori nousi kätevästi kahdella trukilla helmoista nostamalla, sai tasaisesti nostettua. Jäähdytintä pitää siirtää alaspäin, etupuskuria nostaa, mutta sehän on vain kiinnikkeiden hitsausta. Jarruletkut yms. näyttäis riittävän hyvin, kun kiinnikkeitä siirsi muutaman sentin. Ainoa vaikeampi homma on että rattiakseli on konehuoneen puolelta 15mm lyhyt.]]]
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
käsittääkseni toi gikserin ranger on vanhempi korimallinen. vai käsitinkö väärin??
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja uudemman mallin korikorotuksen hinnan suolaisuutta selittää se, että työ on aika paljon kaikkea muuta kuin pultit auki ja palat väliin ja pidemmillä pulteilla kiinni. Sisustan joutuu purkamaan kattoa myöten ja tekemään monta kohtaa/korvaketta ihan omasta päästä. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jep. Mun on tota vanhinta mallia, sit tuli tuo korimalli, jota tuo kirkkaanpunainen edustaa ja sitten tuo musta ja oranssi on samaa mallia. Omani on sarjaa -99 -> -02 sit tuli -03 -> -05 ellen väärin muista.
Tuossa uudessa on varmasti paljon enemmän hommaa, etupuskurin sovitus esimerkiksi on paljon tarkempi, kuin vanhassa. Lisäks on jäähdytin, astinlaudat, takapuskuri yms. nostettava. Myös takavalojen johdot ja tankkausputki saattavat jäädä lyhyeksi. Vaihdekeppejä ja kaulusta pitää myös muokata. Lisäks on sit vielä se rattiakseli. Omassa vaihdoin lopulta myös etujarruletkut pidenpiin, vaikka ens meinasin ettei tarvis vaihtaa. Tän lisäksi uuden konehuoneessa tai alustassa saattaa olla vielä muutakin jota joutuu muuttamaan, en osaa sanoa kun en ole päässyt uutta tutkimaan lähemmin. Kyllä tuon uudenkin varmasti saa itse korotettua, mutta melkoisen kova homma siinä on että saa siististi tehtyä ja muutenkin hyvän. Ja tuohon offivarusteen korotukseen kuuluu muistaakseni vielä myös muutoskatsastus, eli "avaimet käteen" toimitus. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangerin rakentelua | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 27.09.2007 09:55 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
M: Ford Rangerin lavakaari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.01.2006 23:14 | |
Myydään Ford Rangerin lavakaari | O/M/V Muut | 0 | 08.11.2005 10:26 | |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |