![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tää on ihan tavallinen chevette ei mikään mainituista hienoista korimalleista. Vauxhall on vain tajunnut työntää tehtaalla pellin alle 2300cc ja 135hp koneen , niin nykysäännöillä verraton "harraste-auto".
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Volvon B27E on varmaan vihoviimenen mitä kannattaa laittaa.
Rakenteen ja polttoainetalous/teho suhteen takia. Oli joskus tuommosella 200-sarjan vålvå, kyllä oli paska vehe. Volvon 4-kone onkin jo selkeesti parempi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Omaa kokemusta tuosta B27E:stä ei oo, mutta tiukempi googletus antoi ymmärtää että koneena ei mikään kestävin... eli poistetaan listalta... samoin käy dual-ramille... onko noita alulohkoisia kutosia muissa kuin bemareissa?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eiköpä lie Audissa kans, 2,6 2,8 12 v 30v .....2,7 biturbo....
2,6 tais olla se 150 hv 2,8 12v 174hv 2,8 30v 193 hv. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Listaan vielä uudempi A4/A6 moottori, 2.4 30V, 164 hv.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
24-venttiilisestä C25XE (X25XE) - moottorista saa tehoja pienin muutoksin >200hp. Vakiona löytyy 170hp joten muutoskatsastukseen täytyy hakea sopiva dynolappu, mutta tästä ei liene ongelmaa kun olet Mininkin leimannut "sopivilla" tehoilla ![]() Lisäksi Omega on takavetoinen, joten voit laittaa koko kone+laatikkopaketin Vauxhalliin ja löytyy myös automaattina jos siitä tykkää. Bonuksena tulee hyvää varustelua kuten ilmastointilaitetta, nahkasohvaa jne. jos harrasteautoon sellaisia haluaa. V6-omppuja saa Saksasta alle tonnilla , loppuhylsyn kun myyt niin saat tekniikan itsellesi "melkein ilmaiseksi". Lisäksi V6 mahtuu Vauxhallin pellin alle Bemarin rivikoneita paremmin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
onko omagan v-6 alu vai rautalohkoinen? Nettiautos oon kattellu noitakin.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yksi ehdokas olisi vielä elimenluovuttajaksi, Mercedes-Benz 190 E 2.6 moottorin tyyppi on M103.942 R6 2599cm3 160 hv 228 Nm ...muilta osin pätee samat perustelut kuin B-Omegan tapauksessa. En osaa sanoa on mersun kone rautalohkolla. Edit: M103 on rautalohkolla ja 12-venttiilinen, tuollahan se näemmä lukee http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_103 Viimeksi muokannut heimali : 22.12.2008 17:18 Perustelu: muuttui V-moottori rivimoottoriksi |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Koneeseen tehtiin rengastus- ja laakerointiremontti joskus 80 -luvun puolella ja sen jälkeen ajettu vain muutamia tuhansia km:ä (juuri tuon sisämetelin takia). Auto on toiminut metsän reunassa lähinnä varaosavarastona viimeiset 15v (koppakin silti pelastettavissa kohtuutyöllä), mutta vuosittain niitä kaikkia on laitettu käyntiin. Eli ei ollut kone jumissa vielä viime kesänä... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
eikös tää chevette oo se ns "Outodolla keulalla oleva c kadetti"?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Keulan lukkopelti,naamapelti ja etulokarit eroa C-kadettiin. Ja kone ja vaihtoisto Vauxhallin omia.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä kone tämä on? | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 16.02.2008 20:34 |
Mikä kone? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 20:06 |
Mikä kone FJ:n laatikon jatkoksi? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.06.2006 10:02 |
Mikä kone ja kaasari kyseessä??? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.02.2006 19:29 |
Mikä kone 404 Unimoggiin?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2006 07:00 |