![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Toisella Tojotan säätimellä kokeilin justiin tuota,ja latailee samoja 12.5V.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kannattaa mitata myös laturilta suoraan ja verrata tulosta akulta saatuun. En itse uskonut, että säädin voi "väsähtää" kun muuten oli ehjä kaikin puolin. Kummasti vaan vika korjaantui uudella säätimellä...ainakin minulla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mittailin laturiltakin suoraan,ja samaa hurrrjaaa 12.5V. antaa vain sieltäkin.Voihan se tosin olla kuitenkin säädiprobleema,kun eihän noista wanhoista osista voi satavarma olla,kun on kyseessä vielä tuo Tojotan huipputekniikka.
|
|
|
||||
|
||||
|
Missä tarkalleen sijaitsee tuo säädin. itsellä myöskin sama ongelma. ja kun laittaa akut laturiin niin 2-3A vetää vaikka latais viikon eli johonkin purkaa. vika ei ole akuissa kun on viime vuonna uusittu molemmat...
|
|
|
||||
|
||||
|
Sijaitsee takaa katsottuna oikealla,sisälokasuojan päällä.Kyselin tarvikesäädintä Sln:sta varaosaliikkeestä,niin moittivat tarvikeosan niin paskaksi,että ei edes suostunut tilaamaan sitä,Eli TOJOTA:lle Mars.Nooh,Alennusten jälkeen jää säätimelle hintaa n.80e.Ihanan kallista :-D
|
|
|
||||
|
||||
|
eikö vanhalle säätimelle pysty itse tekemään mitään ?
|
|
|
|||
|
|||
|
Joo näino, mulla sama vikaa 84´hilussa. Kaverilta ehjä säädin lainaan -> ei toiminu, uuden hiilisillan n.20e -> ei toiminu ostin uuden laturin n.170e EI toiminu! Hermot meni, ei edes vasaran kuva lokarissa auttanut. Nooh akussa, kierroksista riippumatta n.12.5v juu katoimpa sitte tämän edullisen seikkailun jälkeen laturista suoraan -> 14.4v tyhjäkäynnillä. Jepjep hyppyjohtoa väliin ja sähköä piisaa.
Eli oletko jo mitannut suoraan laturista?? Siitä päävirtanavasta.. ![]() En tiedä olisiko vanhassa laturissa tämä auttanut, en voi koittaakaan kun se on jo menossa vinkuintiaan tehdaskorjaukseen.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilun kierroslukumittari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.09.2007 12:05 | |
| O: IFS hilun simpukka | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 15:10 |
| Hilun laakeri | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.04.2007 21:35 |
| Hilun turbottaminen | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.04.2007 15:10 |
| Hilun perä | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 21:27 |