![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos ranskanpullat ei pelota, niin 405 pösö mi16:sen kone. Ei paina eikä maksa paljoo vakiona 160hv:tä Muutoksia joutuu varmaan jonkun verran tekemään ku makaa pösössä niin vinossa. Fiilistähän ja painoa V6:ssa olis tietty enemmän. Se fordin 2,9 katsastukseen ja pitää huolen ettei katsuri kirjottele mitään typerää otteeseen. Sitten leiman jälkeen se cossu scorpion 24v kone sinne.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Omalla XU9J2-padalla on nyt 405200 km takana, päästän sen eläkkeelle huomenna kun tulee uusi 308 alle. Dieselmallista; vaimon autossa XU9DTE pannu ja yli 450tkm rullattu, siinä on myös vääntävä, kevyt ja kestävä kone. Isommalla föönillä ja coolerin paikkaa vaihtamalla (nyt typerästi koneen päällä) saisi vielä sopivasti lisää jerkkua. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et mikä vauhtihalli?
Kun 2845-25% tulee 2136 =vähän outo |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olisko 2848/1,25=2278,4 vai miten ne rosentti laskut meni.
2300 on varmaan vertailukone. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyllä kai se VX tai Magnum vois olla? Ventoraan ja FE:henhän on saanu 3.3L konettakin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No niinhän se menee, 2.3l tuossa näköjään on lähtökohtana.
Joskus nuorena ennenkuin hurahdin maastureihin niin omistin 12v tollasen alkuperäisen ventoran.On muuten noi FE:t korimalliltaan yks kauneimpia autoja (mun mielestä). Kannattaa muuten tarkkaan tutkia noiden korimallien historia,joskus löytyy yllättäviäkin konevaihtoehtoja.Varsinkin kun kyseisillä autoilla on ajettu myös kilpaa. Vähän sellanen muistikuva et jotain vx malliakin olis saanu myös 3.3 litrasena? No joka tapauksessa kannattaa laittaa tietenkin mahdollisimman kevyt kone. Volvosta saa tosiaa aika helpolla tehokkaan ja kestävän koneen ja osat on halpoja,et ei välttämättä huono vaihtoehto. Kaverilla F-ryhmän 242:n ja takapyöristä on jarrutettu 250hp Muistaakseni olis 2.5L:nen et ei huono ollenkaan,varsinkaan kaasareilla. Ja taitavat rallicrossimiehet rutistaa vielä enemmän ja isommilla kuutioilla. Opelin 3L 24v:llä ajelin 5v ja enpä välttämättä suosittele,on painava ja vaikka teho 204hp niin pikkupojat meni bemareilla ohi jokapuolelta. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tää on ihan tavallinen chevette ei mikään mainituista hienoista korimalleista. Vauxhall on vain tajunnut työntää tehtaalla pellin alle 2300cc ja 135hp koneen , niin nykysäännöillä verraton "harraste-auto".
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Volvon B27E on varmaan vihoviimenen mitä kannattaa laittaa.
Rakenteen ja polttoainetalous/teho suhteen takia. Oli joskus tuommosella 200-sarjan vålvå, kyllä oli paska vehe. Volvon 4-kone onkin jo selkeesti parempi. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Koneeseen tehtiin rengastus- ja laakerointiremontti joskus 80 -luvun puolella ja sen jälkeen ajettu vain muutamia tuhansia km:ä (juuri tuon sisämetelin takia). Auto on toiminut metsän reunassa lähinnä varaosavarastona viimeiset 15v (koppakin silti pelastettavissa kohtuutyöllä), mutta vuosittain niitä kaikkia on laitettu käyntiin. Eli ei ollut kone jumissa vielä viime kesänä... |
|
#10
|
|||
|
|||
Omega Lotusksen kone keulalleLainaus:
![]() Inhorealisti |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tuo mersun vanha kutone mahtaa olla suora eikä V.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Aivan totta, kirjoittelin epähuomiossa Schaissea!
![]() Korjaan aiemman postaukseni... |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Ei sellanen saappaan turbo konekaan huono ole. Kestävä ja voimaa sieltä saa ulos. Kaveril on 16 lappunen turbo pata c kadetis ja se kyl kipittää pirusti sen mitä 205 pystyy pitään. 12,3 meni vartilla ja takapyöriltä tuli apaut 300 ulos ja sit loppu pito. Ahdoissakin oli viel varaa. Peruskonetta ei ole edes avattu. Säädettävä ruutta ja 40 holsetti onpi ainoat viritykset. Kivasti se tuntus sutivan nelosellakin rajottajaa vasten, et pito ongelmat vähä häiritsee
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tuntuu olevan saapin suuttimissa varaa jo ihan vakiona.
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
No ne on kyl tos vaihettu. Kone ei oo käyny auki.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä kone tämä on? | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 16.02.2008 20:34 |
| Mikä kone? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 20:06 |
| Mikä kone FJ:n laatikon jatkoksi? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.06.2006 10:02 |
| Mikä kone ja kaasari kyseessä??? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.02.2006 19:29 |
| Mikä kone 404 Unimoggiin?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2006 07:00 |