![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Samankaltainen systeemi on näissä yleisimmissä (japsi)autoissa, joissa vaan on napalukot. Käy tuolta linkin takaa lataamassa vaikka koko manuaali, kun nämä tänne liitetyt räjäytyskuvat tahtovat mennä vähän liian pieniksi ja tuhruisiksi: http://forums.bauchan.org/portal/downloads.php?dcid=18
Viimeksi muokannut Kartse1 : 17.12.2008 23:44 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
vaihda suosiolla manuaaliset... vaikka nyt saat kuntoon niin ilonpäivää niillä ei ole
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lataanko Y61 manuaalin vai MQ 160/161? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
gr on y60, olisko toi y61 sitte vähän uudempi, koita sitä... , mulla on gr:ssä superwinchin manuaaliset napalukot missä luki kyllä että ne on pathfinderin, mutta kyllä ne kävi.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
itse en jaksanut taistella vaan tilasin Offivarusteesta Avm merkkiset manuaali napalukot.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nuo kyllä näyttäisi AVM:n napalukoilta,joten tuskin uusien tilaaminen tässä tapauksessa tilannetta korjaa. Pitää vaan purkaa pyörän napa vielä pöydälle napalukon kaveriksi ja tutkia mikä sieltä on kulunut. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
joo miekin laitoin avm:ät keväällä ja viime viikolla alkoi taas paukuttaan et silleen auto on gr
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Navan purkukuvaa tutkittuani,arvelen että vika voi olla "Bushing" palikassa joka on kulunut.
Pitää mittailla minkä verran se on mahdollisesti kulunut ja pistää sen alle sopivan paksuinen shimmirengas. Kuvasta poiketen meillä olevassa Patrol yksilössä "Bushing" palikka on hammastettu osalta joka ottaa kiinni napalukon "Drive clutch assembly" palikkaan. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa säätää pyöränlaakereista välykset pois ja tarkistaa myös sen vetoakselitumpin urissa olevien lukkorenkaiden välykset suhteessa viereiseen osaan. Välykset ovat luokkaa 0,1 ... 0,4mm. Ilman noita lukkorenkaita välystä saattaa olla parikin mm:ä.
Kaikki ylimääräinen välys akselin tumpissa kuluttaa turhaan napalukon sisukaluja... Joissakin malleissa voidaan näitä napalukon sisukaluja työstämällä (ja mahdollisesti lisäksi jousta venyttämällä) saada kulunut osa takaisin toimintakuntoon (vaatii vähän pohdiskelua). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:gr patrollin napalukko | miksu1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.04.2008 06:10 |
manuaali napalukko rikki?! | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.03.2008 19:07 |
o/patrollin manuaali napalukot | petrool | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.01.2007 01:08 |
o patrollin manuaali napalukko | petri.s | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.02.2006 13:28 |
O: patrollin manuaali navat | Razor | O/M/V Muut | 1 | 21.08.2004 09:28 |