Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2008, 23:47
Jii-Jii:n Avatar
Jii-Jii Jii-Jii ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Taavetti, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:

Vaikka joku tuommoinen malli.
Oiskohan tollane hyvä trial kalustossa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.11.2008, 08:43
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Jahkailu lopetettu ja Hurst Quarter Stick tilattu summitista. Samanlainen hyvin pitkälti idealtaan kuin B&M mitä piraatit suositti. Pitäis saada pikku muokkauksella tehtyä sellaseks että voi renkuttaa pakki-dee väliä painamalla liipasinta ja ilman liipasinta ei mee kolmoselta edes vapaalle. Pitää tietty muistaa että hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä, joten katotaan sitte viikon parin päästä kun toi on paikallaan. :-)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Hurst_3160006.jpg‎
Views:	425
Size:	11,9 Kt
ID:	2521  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2009, 09:32
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Jahkailu lopetettu ja Hurst Quarter Stick tilattu summitista. Samanlainen hyvin pitkälti idealtaan kuin B&M mitä piraatit suositti. Pitäis saada pikku muokkauksella tehtyä sellaseks että voi renkuttaa pakki-dee väliä painamalla liipasinta ja ilman liipasinta ei mee kolmoselta edes vapaalle. Pitää tietty muistaa että hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä, joten katotaan sitte viikon parin päästä kun toi on paikallaan. :-)
Aika kauan kesti että sain tuon pakkilukon muokattua. Kun onhan se hyvä olla olemassa katuajoja varten, mutta metsään pitäis saada se pois. Yritin siis porata pakkilukon vivusta läpi ja lukita se sokalla off asentoon mettäreissun ajaksi. Poranterät ei kuitenkaan edes naarmuttanut tota rautaa, joten homma jäi. Nyt kun on pari reissua mettään takana niin se oli pakko muokata ja tää onnistu laittamalla jäykähkö jousi kepakon jalustasta pakkilukon kahvaan vetämään pakkilukko pois päältä ja kun mettäajelut on ohi niin jousi vaan pois lukkovivusta, jolloin lukko toimii normaalisti ja jousi jää killumaan siihen sifterin jalustaan.

Ny on hyvä! pakki-vapaa-eteen menee pelkästään kepakkoa heiluttamalla, ei tarvii painaa edes liipasinta. Parkki ja pikkuvaihteet vaatii liipasimen painamista.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.02.2010, 20:03
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

nyt pitäs löytää th700 manuaali koneistolle hyvä shifteri. varmaan räikkä. vaatimuksena on ettei 4 saa pukattu suoraan vapaalle,eli pitäs olla jonkun liipasimen takana (tai jotenkin muuten selvästi erotettu)
esim logartissa oli napilla.pikkasen reilummin pukkas ni sai vapaan vauhista päälle. sama bm Unimaticissa mut vain keppiä painaen.
oliko tarpeeksi epäselvästi kerrottu.
eli ehdotuksia kuunnellaan,,, sillä aikaa kun opetellaan ulkomaan kieltä tavaamaan et ymmärtää jotain.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.02.2010, 16:08
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiku83 Näytä viesti
nyt pitäs löytää th700 manuaali koneistolle hyvä shifteri. varmaan räikkä. vaatimuksena on ettei 4 saa pukattu suoraan vapaalle,eli pitäs olla jonkun liipasimen takana (tai jotenkin muuten selvästi erotettu)
esim logartissa oli napilla.pikkasen reilummin pukkas ni sai vapaan vauhista päälle. sama bm Unimaticissa mut vain keppiä painaen.
oliko tarpeeksi epäselvästi kerrottu.
eli ehdotuksia kuunnellaan,,, sillä aikaa kun opetellaan ulkomaan kieltä tavaamaan et ymmärtää jotain.
Yleensä noissa on pakki ja parkki lukittu, mutta vapaata ei. Tai riippuu miten kepakkoa käyttää. Tossa omassa jos ajat ykkösellä, menee kakkonen päälle vain keppiä työntämällä, mutta töksähtää siihen. Sitten pitää vetää liipasimesta ja tökätä eteenpäin niin menee kolmonen tupaan ja vapaalle saa vasta kun päästää liipasimesta ja sitten työntää kepin vapaalle. Mutta mutta vapaan ja kolmosen välillä voi keppiä liikuttaa ilman liipasinta, kun kepakko ei ole käyny kolmosta pienemmällä. Suurin osa näistä kepakoista on suunniteltu vahtojen onnistumiseen kiihdytyskäytössä ja maastoon voipi tarvita muokkausta.

Summitin sivuilla on muuten monen sifterin kohdalla asennusohjeet ja niissä ohjeissa on "vaihdekaavio" josta näkee miten lukitukset toimii ja siitä voipi pähkäillä miten muokkaamalla sais hyvän offisifterin. Ainaki B&M ja hurst kepakoista löyty ohjeita.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).